arne_and Posted April 30 Share Posted April 30 Når jeg følger et innlegg og det kommer nye innlegg så sender sykkel.org e-poster med tema "XXX kommenterte på YYY". Jeg bruker gmail, som grupperer e-poster på tema. Det gir en litt pussig effekt, e-postene blir gruppert per bruker og innlegg, i stedet for per innlegg. Det hadde vært veldig mye mer praktisk om alle e-poster om samme innlegg ble gruppert. Kunne e-postene hatt tema " Nytt svar i YYY" i stedet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted April 30 Share Posted April 30 I utgangspunktet ønsker vi å la epostmalene forumet benytter seg av forbli uendret. Det er kanskje mulig å endre måten Gmail sorterer epostene på? Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arne_and Posted April 30 Author Share Posted April 30 Det ser ikke ut som det er mulig å sette opp automatisk samling av e-poster med forskjellig tittel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepeda Posted April 30 Share Posted April 30 Om du fjerner "Samtalevisning" (gruppering etter emne) under "Innstilinger" i Google, får du e-postene sortert kronologisk etter dato/tid. Altså ettersom de kommer i postboksen. Forhåpentligvis kan det være enklere. Quote S Link to comment Share on other sites More sharing options...
arne_and Posted April 30 Author Share Posted April 30 For min del blir det som å tå tilbake til e-postens steinalder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersar Posted May 3 Share Posted May 3 Folk er forskjellige, jeg misliker sterkt oppsettet på epostklienten på Iphone nettopp pga at den driver med dette 😄 Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts