runermm Posted May 9 Posted May 9 På forunderlig vis har jeg klart å knekke seteklemma på min BikeYoke juksepinne. Altså denne delen: https://bikeyoke.com/en/upper-saddle-clamp/clampup Jeg har bestilt ny, men de røde dagene i mai gjør ikke akkurat underverker for logistikken. Det er et long shot, men kanskje har noen denne delen liggende eller mer sannsynlig en BikeYoke-pinne, som de ikke bruker akkurat nå og kan ta av og låne ut klemma? Du får en helt ny en i retur.. 🤞 Quote
LarsB Posted May 10 Posted May 10 Jeg kan ikke hjelpe, men må bare si at det der var en veldig snodig brekkasje. LarsB Quote
Ole Posted May 10 Posted May 10 Jeg har en Divine SL jeg ikke bruker nå, tror den har samme toppplate. Quote
runermm Posted May 10 Author Posted May 10 Kan komme innom snarllg 🤞 Alle BikeYokes har samme plate. Mistenker at skruene har vært litt løse slik at plata har fått lov å bevege seg noe og til slutt har knekt. Quote
andersar Posted May 10 Posted May 10 Eller har det blitt mye godteri på kontoret i det siste @runermm? *dukker* Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
runermm Posted May 10 Author Posted May 10 😅 Matchvekta er nok ganske stabil (dessverre), men jeg har neppe blitt noe mindre uvøren på sykkelen. Viljen overstiger jevnlig evnen. 1 Quote
Recommended Posts