Jump to content

Fabric lumaray - alternativ?

Recommended Posts

Dette er min favorittlykt til pendling + bli sett på transportetapper. Av/på knapp var en svakhet og ble ødelagt ganske kjapt på begge jeg har. Det jeg liker best er 180 graders synlighet, lang batteritid og USB-lading, kraftig blink samt at det kan monteres i Garmin-feste. I tillegg hyggelig pris.

...dessverre finner jeg ikke dette tilgjengelig lenger. Handlet sist på Sykkelkomponenter for et par år siden.

Er det noen som har forslag til erstatning? Skulle helst hatt akkurat det samme (med bedre av/på-knapp)

Skoje skrev (48 minutter siden):

Kom gjerne med en liten brukerpapport om du kjøper den.
Har funnet den på bikeable.no, men jeg syns prisen er litt stiv med 500++

Min Lumaray synger på siste verset her..

Tiltredes!

Skulle gjerne hatt en ny og nett liten bli-sett-lykt til mørket snart faller på igjen. Fint om noen kan ta ansvar, teste og komme med en tilbakemelding 😬

Så tilfeldigvis denne i Sport1 sin tilbudvis for messa på Birken neste helg, så da antar jeg Sport1 har den i sitt sortiment.

Om jeg ikke husker feil så var prisen 699, så billig var den ikke

• Confused 1

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Gullars skrev (3 timer siden):

Så tilfeldigvis denne i Sport1 sin tilbudvis for messa på Birken neste helg, så da antar jeg Sport1 har den i sitt sortiment.

Om jeg ikke husker feil så var prisen 699, så billig var den ikke

Jeg lar mine lys sitte på sykkelen utenfor jobben. Rimelig trygt, men de er jo lette å knabbe. Mer styr om jeg skal dra med meg dingser på kontoret. Kanskje litt overdramatisering nå...