Knutspeed Posted August 15 Share Posted August 15 Dette er min favorittlykt til pendling + bli sett på transportetapper. Av/på knapp var en svakhet og ble ødelagt ganske kjapt på begge jeg har. Det jeg liker best er 180 graders synlighet, lang batteritid og USB-lading, kraftig blink samt at det kan monteres i Garmin-feste. I tillegg hyggelig pris. ...dessverre finner jeg ikke dette tilgjengelig lenger. Handlet sist på Sykkelkomponenter for et par år siden. Er det noen som har forslag til erstatning? Skulle helst hatt akkurat det samme (med bedre av/på-knapp) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skoje Posted August 15 Share Posted August 15 Ravemen FR160? Sett på denne selv, men ikke somlet meg til å kjøpe den ennå. https://shop.ravemen.com/products/fr160?variant=39844197957667 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knutspeed Posted August 16 Author Share Posted August 16 Skoje skrev (9 timer siden): Ravemen FR160? Sett på denne selv, men ikke somlet meg til å kjøpe den ennå. https://shop.ravemen.com/products/fr160?variant=39844197957667 Ser perfekt ut, takker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skoje Posted August 16 Share Posted August 16 Kom gjerne med en liten brukerpapport om du kjøper den. Har funnet den på bikeable.no, men jeg syns prisen er litt stiv med 500++ Min Lumaray synger på siste verset her.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyE Posted August 16 Share Posted August 16 Skoje skrev (48 minutter siden): Kom gjerne med en liten brukerpapport om du kjøper den. Har funnet den på bikeable.no, men jeg syns prisen er litt stiv med 500++ Min Lumaray synger på siste verset her.. Tiltredes! Skulle gjerne hatt en ny og nett liten bli-sett-lykt til mørket snart faller på igjen. Fint om noen kan ta ansvar, teste og komme med en tilbakemelding 😬 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullars Posted August 17 Share Posted August 17 Så tilfeldigvis denne i Sport1 sin tilbudvis for messa på Birken neste helg, så da antar jeg Sport1 har den i sitt sortiment. Om jeg ikke husker feil så var prisen 699, så billig var den ikke 1 Quote Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knutspeed Posted August 17 Author Share Posted August 17 Gullars skrev (3 timer siden): Så tilfeldigvis denne i Sport1 sin tilbudvis for messa på Birken neste helg, så da antar jeg Sport1 har den i sitt sortiment. Om jeg ikke husker feil så var prisen 699, så billig var den ikke Jeg lar mine lys sitte på sykkelen utenfor jobben. Rimelig trygt, men de er jo lette å knabbe. Mer styr om jeg skal dra med meg dingser på kontoret. Kanskje litt overdramatisering nå... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skoje Posted August 17 Share Posted August 17 699,- ja, stiv pris! Måtte sjekke, ser jeg betalte 233,- for Lumaray´n min tilbake i 2018. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts