Skogsmatrosen Posted August 18, 2023 Share Posted August 18, 2023 Hei! Jeg har en Kickr V5 som jeg er veldig fornøyd med, og i fjor høst/vinter brukte jeg min Diverge E5 comp (54) på den. Men jeg vil helst ha den tilgjengelig for utesykling gjennom året, uten å måtte sette av og på rulla hele tida. Hva bruker dere på rulla / hva er egnet modell til innendørssykling? Hva legger man i en sykkel kun for rulle? (Jeg følger med på Finn-tråden) 176cm / 82cm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassen82 Posted August 18, 2023 Share Posted August 18, 2023 Jeg kjøpte en lite bruk Gavia Treviso for formålet. Kostet meg 1500 å kan stå på rulla hele året. Har dog blitt litt brukt som pendlesykkel i sommer. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted August 18, 2023 Share Posted August 18, 2023 Har brukt en ganske gammel 8-delt Felt før og SL7 gjennom forrige vinter. Skal bygge ny rullesykkel til høsten og den skal være så billig som mulig mens den fortsatt er funksjonell (men ikke nok til at jeg tar den av og ut). Restebygg basert på billig brukt er min filosofi. 1 Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbl Posted August 18, 2023 Share Posted August 18, 2023 Brukte min CAAD10, og etter jeg fikk tak i blandeveissykkel forlot den ikke rulla lengre. 1 Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnoos Posted August 19, 2023 Share Posted August 19, 2023 baroudeur skrev (11 timer siden): så billig som mulig mens den fortsatt er funksjonell Fasit, dersom man skal ha permanent rullesykkel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts