jrm Posted August 25 Share Posted August 25 Har der skjedd noe på denne fronten, jeg har meldt meg i kundeklubben uten at det har dukket opp noe tilbud, er det bare meg som ikke mottar tilbud og/heller nyhetsbrev? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arne_and Posted August 27 Share Posted August 27 Jeg har fått flere kundekluibbmail, senest 15. august. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jrm Posted August 29 Author Share Posted August 29 Ok takk for svar, jeg har sjekket min spamfilter og finner ingenting der…det begynner å bli mystisk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbl Posted August 29 Share Posted August 29 Jeg fikk en i går angående tilbud på Lezyne. Quote Sykkel.org for sykkelentusiaster på alle slags underlag og styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
san Posted August 29 Share Posted August 29 Har de endret system på et tidspunkt? Er en stund siden jeg har logget på og fikk beskjed om at lagret passord ikke fungerte. Resatte det og logget på men ingenting vises i ordrehistorikk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skoje Posted August 29 Share Posted August 29 Fikk den på Lezyne jeg óg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Staroh69 Posted August 29 Share Posted August 29 san skrev (30 minutter siden): Har de endret system på et tidspunkt? Er en stund siden jeg har logget på og fikk beskjed om at lagret passord ikke fungerte. Resatte det og logget på men ingenting vises i ordrehistorikk. Det stemmer. Ny nettbutikkløsning, og alt det gamle forsvant. Bare å kontakte dem hvis du trenger å sjekke tidligere bestillinger. 1 Quote ________________________________________________________________ Orbea Oiz 2022, Giant TCR 1 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts