ChristianL Posted August 31, 2023 Share Posted August 31, 2023 (edited) Som en av de som startet terrengsykkel.no, og som heklet sammen UBBThreads-forumet der, er det veldig hyggelig å se at "Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås" også er på plass her! 🙌 Er den automatiske erstatningen av den del ord med [sensurert] på plass også? 🤓 Jeg husker jeg la inn diverse feilskrivinger av "interessert", så alle som f.eks. skrev "Jeg er inntrisert!" ble til "Jeg er [sensurert]!" Edited August 31, 2023 by ChristianL 4 3 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
san Posted August 31, 2023 Share Posted August 31, 2023 Er det ikke slik at de som finner skrivefeil bare kan beholde dem? 😄 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaknudsen Posted August 31, 2023 Share Posted August 31, 2023 fotball Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Posted August 31, 2023 Share Posted August 31, 2023 lettøl = l e t t ø l? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbl Posted August 31, 2023 Share Posted August 31, 2023 ChristianL skrev (50 minutter siden): Som en av de som startet terrengsykkel.no, og som heklet sammen UBBThreads-forumet der, er det veldig hyggelig å se at "Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås" også er på plass her! 🙌 Du får si fra om forumet har begått grove brudd på opphavsrett i dette tilfellet. 1 Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ndreas Posted August 31, 2023 Share Posted August 31, 2023 Må vente til verdien i selskapet bikker 100mill! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts