ChristianL Posted August 31, 2023 Posted August 31, 2023 (edited) Som en av de som startet terrengsykkel.no, og som heklet sammen UBBThreads-forumet der, er det veldig hyggelig å se at "Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås" også er på plass her! 🙌 Er den automatiske erstatningen av den del ord med [sensurert] på plass også? 🤓 Jeg husker jeg la inn diverse feilskrivinger av "interessert", så alle som f.eks. skrev "Jeg er inntrisert!" ble til "Jeg er [sensurert]!" Edited August 31, 2023 by ChristianL 4 3 2 Quote
san Posted August 31, 2023 Posted August 31, 2023 Er det ikke slik at de som finner skrivefeil bare kan beholde dem? 😄 1 1 Quote
perbl Posted August 31, 2023 Posted August 31, 2023 ChristianL skrev (50 minutter siden): Som en av de som startet terrengsykkel.no, og som heklet sammen UBBThreads-forumet der, er det veldig hyggelig å se at "Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås" også er på plass her! 🙌 Du får si fra om forumet har begått grove brudd på opphavsrett i dette tilfellet. 1 Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/
Ndreas Posted August 31, 2023 Posted August 31, 2023 Må vente til verdien i selskapet bikker 100mill! Quote
Recommended Posts