Gå til innhold

Hyggelig å se at tittelen på dette forumet lever videre!


Anbefalte innlegg

Som en av de som startet terrengsykkel.no, og som heklet sammen UBBThreads-forumet der, er det veldig hyggelig å se at "Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås" også er på plass her! 🙌

Er den automatiske erstatningen av den del ord med [sensurert] på plass også? 🤓 Jeg husker jeg la inn diverse feilskrivinger av "interessert", så alle som f.eks. skrev "Jeg er inntrisert!" ble til "Jeg er [sensurert]!"

Endret av ChristianL
  • Like 4
  • Thanks 3
  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ChristianL skrev (50 minutter siden):

Som en av de som startet terrengsykkel.no, og som heklet sammen UBBThreads-forumet der, er det veldig hyggelig å se at "Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås" også er på plass her! 🙌

Du får si fra om forumet har begått grove brudd på opphavsrett i dette tilfellet.

  • Haha 1

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...