Gå til innhold

Caps til stort hode


Anbefalte innlegg

Jeg er glad i å gå med skjermhuv, som vi sier i Oppdal. Men sliter skikkelig med å finne en som er stor nok uten å føles som om det er noen som strammer en oljefilternøkkel rundt skallen.

Nå er de tre faste ganske nasty eller utvasket, og er på utkikk etter noe nytt. Samtlige merker jeg prøver, enten det er Patagonia, sykkelbranda greier eller Stetson virker å være produsert helt likt, enten sånn baseballcap-bånd jeg såvidt får på med å bruke ytterste hull, eller sånne onesize-greie som sprenges ut. Nesten så jeg mistenker det er samme produsent som lager for alle, disse Flexfit-greiene går igjen på de som finnes i to størrelser med elastikk hvertfall.

Noen som har tips om noen merker som lager litt større varianter, eller må man få produsert noe custom og logoløst ala Kendall Roy for oss med mye å tenke på i stort hode? (Helst noe jeg til en viss grad kan identifisere meg, skipper MAGA- eller INP-caps uansett hvor bra de sitter)

  • Like 1

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål omkretsen på hodet ditt og kjøp i en nettbutikk som spesialiserer seg på capser, de har ofte utvalg i størrelser. Lurer på om det var hatstore jeg brukte sist. Mange tror at Flexfit er «one size fits all», men som erikskon skriver er det viktig å også velge rett størrelse der, forskjellen er bare at det er bittelitt stretch. Forstår ikke hvorfor «vanlige» sportsbutikker bare har capser i en størrelse 😛

  • Like 1
  • Thanks 1

- Syklister sist! - resultatet av Statens vegvesen sitt arbeid de siste 70 årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips alle. Tror aldri jeg har kommet over mer enn L/XL eller hva den største varianten Flexfit de fleste har inne er, så hadde aldri falt meg inn å sjekke om en XXL finnes. Mener nå jeg har sjekka de fleste LCS og endel av de mer kjente nettbutikkene og.

Da vet jeg hvertfall at det er håp. 

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...