Jump to content

Service på Manitou Mattoc-demper

Recommended Posts

Trehjulssykkel skrev (45 minutter siden):

Kanskje jeg kan lære litt. Guttungen er superhandy, og mekker på alt han får lov til. Men noen ganger litt for ivrig. 😁

Jeg har mekka på alt siden jeg var rundt 12-13, og har reparødelagt mye. Så lenge de har litt veiledning, er du sikra. Jeg hadde fattern med generell mekkeerfaring fra motorsykkel som hjelp, og han var kronisk allergisk mot å bruke penger på noe så dumt som spesialverktøy. - Jeg er kronisk tilhenger av spesialverktøy. 

• Haha 2

baronKanon skrev (9 timer siden):

Jeg har mekka på alt siden jeg var rundt 12-13, og har reparødelagt mye. Så lenge de har litt veiledning, er du sikra. Jeg hadde fattern med generell mekkeerfaring fra motorsykkel som hjelp, og han var kronisk allergisk mot å bruke penger på noe så dumt som spesialverktøy. - Jeg er kronisk tilhenger av spesialverktøy. 

Morsomt! Er en del som har blitt reparødelagt her også gitt. Så jeg er livredd for at han skal skru på denne nye, feite sykkelen. Han har en handy far da… og en mor som bare er god på å skru pc🤓

synes det er litt skummelt. Redd for å ødelegge siden jeg ikke har gjort det før. Kanskje betale dem på JBS for å lære oss litt.🐐