Gå til innhold

Service på Manitou Mattoc-demper


Anbefalte innlegg

Trehjulssykkel skrev (45 minutter siden):

Kanskje jeg kan lære litt. Guttungen er superhandy, og mekker på alt han får lov til. Men noen ganger litt for ivrig. 😁

Jeg har mekka på alt siden jeg var rundt 12-13, og har reparødelagt mye. Så lenge de har litt veiledning, er du sikra. Jeg hadde fattern med generell mekkeerfaring fra motorsykkel som hjelp, og han var kronisk allergisk mot å bruke penger på noe så dumt som spesialverktøy. - Jeg er kronisk tilhenger av spesialverktøy. 

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baronKanon skrev (9 timer siden):

Jeg har mekka på alt siden jeg var rundt 12-13, og har reparødelagt mye. Så lenge de har litt veiledning, er du sikra. Jeg hadde fattern med generell mekkeerfaring fra motorsykkel som hjelp, og han var kronisk allergisk mot å bruke penger på noe så dumt som spesialverktøy. - Jeg er kronisk tilhenger av spesialverktøy. 

Morsomt! Er en del som har blitt reparødelagt her også gitt. Så jeg er livredd for at han skal skru på denne nye, feite sykkelen. Han har en handy far da… og en mor som bare er god på å skru pc🤓

synes det er litt skummelt. Redd for å ødelegge siden jeg ikke har gjort det før. Kanskje betale dem på JBS for å lære oss litt.🐐 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...