Hedda Hoff Posted October 8, 2023 Share Posted October 8, 2023 (edited) Takk for svar - undersøkelsen er da lukket. Edited October 8, 2023 by Hedda Hoff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted October 8, 2023 Share Posted October 8, 2023 Helt ok! Håper dere får mange respondenter🤞 1 Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars-Erik Posted October 8, 2023 Share Posted October 8, 2023 Ift mine preferanser på elsykkel treffer dere dessverre ikke på spørsmålene for min del, ble «none of the above» på alt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
York Posted October 8, 2023 Share Posted October 8, 2023 Ble egentlig det samme på meg. Hvis jeg skulle hatt elsykkel ville det vært en rasersykkel eller grusraser med hjelpemotor og beltedrift. Synes ellers at spørsmålene var litt vanskelige å forstå, hva var det egentlig dere lurte på? ☺️ Quote - Syklister sist! - resultatet av Statens vegvesen sitt arbeid de siste 70 årene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Posted October 8, 2023 Share Posted October 8, 2023 Ja, her var det dårlig med alternativer og ingen traff meg spesielt godt. Det ble "none of the above" da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts