Valentino Posted July 10, 2023 Share Posted July 10, 2023 Vi starter friskt her også. Nå, lieber Männer, kan dere se ut som Puck Moonen på sykkelen! 1 Quote Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 10, 2023 Share Posted July 10, 2023 Noen av feltets best kledde er å finne i Assos. Når de inviteres da. 1 Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbjornhb Posted July 10, 2023 Share Posted July 10, 2023 baroudeur skrev (42 minutter siden): Noen av feltets best kledde er å finne i Assos. Når de inviteres da. Team Batman 🦇 1 Quote https://pulssonen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
runermm Posted July 10, 2023 Share Posted July 10, 2023 Assos & Puck. Ai, ai, ai! Så ikke den komme. Hvordan går det egentlig med sykkelkarrieren hennes? SoMe-resultatene til Puck er det neppe noe å si på 😂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valentino Posted July 21, 2023 Author Share Posted July 21, 2023 Landet en RS S9 Targa-bukse her i går. Testflight i dag eller i morgen tidlig om værgudene vil. Sånn ellers så synes jeg lagdrakta til Nico Roche er on point, pussig nok. Quote Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamez Posted November 25, 2023 Share Posted November 25, 2023 Er dette den nye sponsor yourself assos tråden? Ble et impulsivt kjøp av Equipe RS S9 Werksteam på black week salg som kom i hus idag. Sitter greit. Men er endel kortere i låra enn min forrige t.equipe Også uvant at stroppene går så langt ned på rumpa. De blir jo synlige under trøya, men skal vel være sånn sikkert? 😎🤣 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktodnem Posted November 28, 2023 Share Posted November 28, 2023 Har inntrykk av at halve vitsen med toppmodellene til Assos shorts og langbukser, er de synlige selene som begynner nedenfor jakkekanten. Som sen80-talls krokodille på genseren, det. 😆 Ellers tenker jeg ofte&lenge på Targa-jakken. Var på black Friday, men nølte meg fra handel der. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valentino Posted December 1, 2023 Author Share Posted December 1, 2023 (edited) Greia med selene nedover rumpa er at de skal holde puten bedre på plass. Men ja, det blir veldig gjenkjennbart, det gjør det. Fine greier. Trodde det fantes flere enn én Targa-jakke? Edited December 1, 2023 by Valentino Quote Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts