Gubben Posted November 26, 2023 Share Posted November 26, 2023 jeg opplever mye problemer med pålogging og når jeg skal besvare tråder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted November 26, 2023 Share Posted November 26, 2023 Hva er det reelt som skjer og hvilken informasjonen/tilbakemelding dukker opp? Er dette på PC/Mobil/Nettbrett? Kan det relateres til nettleser, wifi-tilkobling eller internetlinje? Har ikke opplevd lignende problem. Quote Kaffe- og teansvarlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gubben Posted November 26, 2023 Author Share Posted November 26, 2023 Denne nettsiden osv, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbl Posted November 26, 2023 Share Posted November 26, 2023 Skjer det i andre nettlesere enn Firefox? Kan ikke si dette har skjedd meg mye, men har primært brukt Safari og Chrome. Har du mange plugins kjørende? Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted November 26, 2023 Share Posted November 26, 2023 Kjører Firefox selv og aldri fått en slik melding. Kan det være noen addons du bruker som skaper en konflikt, kanskje adblock? Noe du kan prøve å slå av/disable? Altså kun hvis du har installert noen selv. Man kan troubleshoote med Developer tools, men det er jo greit komplisert. Evnt. kan en årsak være treg pc. Noen andre som har opplevd lignende problem? Quote Kaffe- og teansvarlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
loki Posted November 26, 2023 Share Posted November 26, 2023 Hvilken versjon har du? Dersom ikke oppgradering til siste versjon (120) hjelper, prøv denne: https://support.mozilla.org/no/kb/tilbakestill-firefox-loser-de-fleste-problemer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts