Gå til innhold

Skisko til trening for bred fot


Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med Salomon S/Race Classic Prolink? 

Hva er erfaringen med disse, er de bra?

Og er de holdbare? Glidelåsen virker noe skjør og snøringen er veldig tynn.

Jeg vurderer også ev. Rossignol XC 10 Classic. 

Madshus synes jeg blir for lange for min brede fot og Alpina gir meg problemer i hælen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Salomon S/Race Classic. Jeg tror de er fire sesonger gamle nå, og jeg går en god del på ski. Skoene bærer ikke tegn til slitasje i det hele tatt. Beste skiskoene jeg noen gang har hatt. Jeg kjøper glatt et par til om jeg kommer over et godt tilbud, bare for å ha i backup.

Den tynne snøringen er solide nylonsnører med hurtiglås, tilsvarende dem Salomon bruker på en del joggesko. Solide greier. Glidelåsen er ikke noe problem. Løp og kjøp, du vil ikke angre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere par, men ender alltid tilbake til Salomon S/Race Classic. De har jeg brukt relativt mye og de ser nye ut. Veldig ofte ryker noe stramming, glidelås eller annet på skisko. Moren min har de også, og null problemer. Hadde nok kjøpt de igjen hvis jeg hadde trengt sko.

  • Like 1

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...