York Posted January 31, 2024 Posted January 31, 2024 Et spørsmål jeg aldri trodde jeg skulle stille 😂 Hva foretrekker du? Borrelåsmopp virker enklest, men blir erfaringsmessig rimelig fort slitt ut og søppel. Lurer på å prøve pedalmopp i stedet 😊 Quote - Syklister sist! - resultatet av Statens vegvesen sitt arbeid de siste 70 årene
York Posted January 31, 2024 Author Posted January 31, 2024 Quote - Syklister sist! - resultatet av Statens vegvesen sitt arbeid de siste 70 årene
Ndreas Posted January 31, 2024 Posted January 31, 2024 Borrelås, men bare fordi du må kjøre 10x kraften ned for å holde moppen fast. Skikkelig styrkeøkt det da 😄 1 Quote
Kjasmas Posted February 1, 2024 Posted February 1, 2024 Et spørsmål jeg aldri trodde jeg skulle besvare, men vi har denne og den fungerer knallbra: 1 Quote
perbl Posted February 1, 2024 Posted February 1, 2024 Er det borrelåsen som går, eller moppen? Jeg har god erfaring med å heller kjøpe en mer solid Jordan mopp hos OBS Bygg i stedet for Jif-greiene, som ramla fra hverandre etterhvert. 1 Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/
York Posted February 1, 2024 Author Posted February 1, 2024 Borrelåsen på jif-mopper er helt elendig, ja. Blir «tett» av støv og smuss etter kort tids bruk. Så på Europris at bølylevarianten ble markedsført for «proff bruk», antagelig fordi den tåler mer (merket heter Effekt) Så lurte på hvorfor skulle ikke bøylevarianten fungere best til privat bruk også? Quote - Syklister sist! - resultatet av Statens vegvesen sitt arbeid de siste 70 årene
Andreas Posted February 1, 2024 Posted February 1, 2024 Har borrelåsmopp, men med mikrofiberklutt som jeg fester i de "dyttefestene" på Jif-moppen. Fungerer fint på parkett/heltregulv, ganske ork på flisgulv. Responsen i tråden tilsier at det er få av brukerne her inne som står for husvasken, eller at det er tabu å snakke om moppen sin. Hadde kanskje vært mer respons med en anonym poll 😅 Vet ikke om alle kan lage en meningsmåling. Quote Kaffe- og teansvarlig
perbl Posted February 1, 2024 Posted February 1, 2024 Min foretrukne mopp på parketten 2 Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/
Recommended Posts