Gå til innhold

New shoes


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
1 hour ago, Garpen said:

Hvorfor ikke? Jeg har alltid vært fornøyd med BOA. 

Det er selvfølgelig preferanse. Om du mener det er bra for deg, så gå for det.

Selv er jeg ikke så glad i forretningsmodellen til BOA fit. Den er tilsvarende Goretex og MIPS og gjør i praksis produsentene til slave av et patent og tvinger produsentene til å utvanne merkevarene sine. Og gir oss som konsumenter økte priser og i en viss grad mindre innovasjon. Vi har likt å kjefte på Specialized både her og på gamleforumet for måten de agerer mot alle som kan tenkes å være i potensiell konflikt med deres merkenavn og patenter, men jeg føler disse(boa, gore & MIPS) merkevarene har sluppet litt billig fra det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med forretningsmodellen til BOA? De har livstidsgaranti og et produkt som er overlegent andre alternativer jeg har prøvd.

Hvis de har et merkenavn eller patent, er de forpliktet (!) til å beskytte det for å beholde retten til intellektuell eiendom. 

Endret av baronKanon
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...