baronKanon Posted March 3 Posted March 3 (edited) Liten ramme og ønsker å ha et av de beste flaskestativene i verden? Nå kan du det med Sideloader fra King Cage. Håndlaget flaskestativ fra selveste Ron, som lager alle stativene selv. Titan som material vil gjøre at dette stativet vil holde på formen - og flaskene - lenge, da det holder formen. Dette er stativer som varer evig. Har dog ikke nok sykler til mine stativer, så må selge unna. Sideloader kan monteres mot venstre eller høyre. Sidestillingene kan monteres i to posisjoner i lengderetningene. Stativet kan også monteres i midten som et vanlig flaskestativ. Her er mulighetene store. Edited March 3 by baronKanon 1 Quote
Ndreas Posted March 3 Posted March 3 cc: @andersar Med denne mangler du vel bare titanfelger?! 1 Quote
andersar Posted March 3 Posted March 3 Jeg har allerede noe sånt som 5-6 King Cage i husholdningen. De som er i titan er selvsagt på titan-ramma, mens de i stål er på stålramma 🙂 Men takk som spør 😉 Når jeg får tenkt meg om så er det jo litt toit med ganske stor rammebag og vanlige King Cage så..... hm.... 1 Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Jørgen S. Posted March 20 Posted March 20 "er du sikker på at det er noe inni eska, pappa?" 😁 2 Quote Jørgen RazeFaze @ Terrengsykkelforumet
baronKanon Posted March 20 Author Posted March 20 20 minutes ago, Jørgen S. said: "er du sikker på at det er noe inni eska, pappa?" 😁 HAHAHA! Quote
Jørgen S. Posted March 20 Posted March 20 Så nå har jeg flaskeholder, mangler ramme å montere den på... heldigvis rett rundt hjørnet! Quote Jørgen RazeFaze @ Terrengsykkelforumet
Recommended Posts