Gå til innhold

King Cage Sideloader flaskestativ


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Liten ramme og ønsker å ha et av de beste flaskestativene i verden? Nå kan du det med Sideloader fra King Cage. Håndlaget flaskestativ fra selveste Ron, som lager alle stativene selv. Titan som material vil gjøre at dette stativet vil holde på formen - og flaskene - lenge, da det holder formen. Dette er stativer som varer evig. Har dog ikke nok sykler til mine stativer, så må selge unna.

Sideloader kan monteres mot venstre eller høyre. Sidestillingene kan monteres i to posisjoner i lengderetningene. Stativet kan også monteres i midten som et vanlig flaskestativ. Her er mulighetene store.

20240303_201135.jpg

20240303_201130.jpg.59e3e727b94d7066cd465e62e5d0f5bf.jpg

Endret av baronKanon
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede noe sånt som 5-6 King Cage i husholdningen. De som er i titan er selvsagt på titan-ramma, mens de i stål er på stålramma 🙂

Men takk som spør 😉 Når jeg får tenkt meg om så er det jo litt toit med ganske stor rammebag og vanlige King Cage så..... hm....

  • Thanks 1

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...