Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ace skrev (På 3.5.2024 den 16.53):



Johaug trente forøvrig mye rundt i Maridalen under utestengelsen. Jeg tipper en av grunnene til at Bjørgen er inne på landslaget som trener er for å støtte Johaug mentalt. Mikkelsplass var jo også Johaugs trener under utestengelsen. 

Enig med deg. Lyser Johaug støtte lang vei. Har ellers ikke helt trua på Bjørgen som trener når det er 50% og hun skal lite rundt. For Johaug derimot er det nok bra.

  • Thanks 1

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørgen er jo i hovedsak ei som de fleste på landslaget ser opp til, og som også vet viktigheten av å ha et godt samhold i laget. I tillegg tror jeg hun trente ganske likt med Samdal som Skistad trener nå (men med mange tilpasninger 20 år senere). Tror også det er viktig å få inn en dame som trener på damelaget. 

Hvis de legger store ressurser i å få ei som er nærmere 40 enn 30 så god som mulig inn mot VM, så vil jeg mene de bommer uavhengig av hvor god Johaug var i NM og sist sesong hun satset. Det hadde vært utrolig kult om hun gikk fort i Trondheim, men hun er ikke en løper for morgendagen.

Håper virkelig de bruker Bjørgen som en "oppstrammer" for de som det virker som ble litt høye på seg selv forrige sesong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...