Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er i løypa for ny høytrykkspyler, da den AVA-driten er fullstendig ubrukelig. Hadde en Kärcher (proffserien) som leverte strålende i 10 år, bokstavelig talt. Hva har folk å anbefale? Fortrinnsvis proff-serier, da de klart mer mer robuste i innmaten enn konsument-seriene på Clas Ohlson. Minst 170 bar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 8
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Da er det Kränzle du skal ha. Hvis du ikke har noe i mot at spyleren ligger mens den er i bruk er K1152TST eller K2160TST gode valg. Fortrinnsvis sist nevnte. Vil du ha stående spyler hele tiden er det Quadro 11/140TST eller 599TST.

Enrom forskjell på trykk og vannmengde og ikke minst støynivå sammenlignet med AVA. 

Endret av Hen9ng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvsteika skrev (15 timer siden):

Er i løypa for ny høytrykkspyler, da den AVA-driten er fullstendig ubrukelig.

Trodde Ava hadde fått positive tilbakemeldinger? Jeg er i markedet for en ny etter at slangen på min Nilfisk gikk i oppløsning og det koster masse tid og penger å få den reparert. Plastikk-ræl.

 

 

 

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra litt manglende feste for strømkabel, har jeg nå vært ganske happy med min Ava, synes ikke den står så tilbake for ymse Kärcher jeg har brukt i samme segment. Men det er nok litt plastikk fantastic over de fleste rimeligere variantene har jeg inntrykk av.

Sykkel.org for sykkelentusiaster på alle slags underlag og styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jevnt over bedre inntrykk av Nilfisk enn Karcher i det typiske amatørsjiktet. Dette gjelder i K4-segmentet til Karcher. Der har tilsvarende Nilfisk hatt bedre opplevd kvalitet på både pumpe og slange på de spylerne jeg har vært borti.

Trondheim
I was just riding along...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...