Løvsteika Posted April 28 Share Posted April 28 Er i løypa for ny høytrykkspyler, da den AVA-driten er fullstendig ubrukelig. Hadde en Kärcher (proffserien) som leverte strålende i 10 år, bokstavelig talt. Hva har folk å anbefale? Fortrinnsvis proff-serier, da de klart mer mer robuste i innmaten enn konsument-seriene på Clas Ohlson. Minst 170 bar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hen9ng Posted April 28 Share Posted April 28 (edited) Da er det Kränzle du skal ha. Hvis du ikke har noe i mot at spyleren ligger mens den er i bruk er K1152TST eller K2160TST gode valg. Fortrinnsvis sist nevnte. Vil du ha stående spyler hele tiden er det Quadro 11/140TST eller 599TST. Enrom forskjell på trykk og vannmengde og ikke minst støynivå sammenlignet med AVA. Edited April 28 by Hen9ng Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Løvsteika Posted April 29 Author Share Posted April 29 Da er Kränzle 2169 bestilt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersar Posted April 29 Share Posted April 29 Løvsteika skrev (15 timer siden): Er i løypa for ny høytrykkspyler, da den AVA-driten er fullstendig ubrukelig. Trodde Ava hadde fått positive tilbakemeldinger? Jeg er i markedet for en ny etter at slangen på min Nilfisk gikk i oppløsning og det koster masse tid og penger å få den reparert. Plastikk-ræl. Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long" Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbl Posted April 29 Share Posted April 29 Bortsett fra litt manglende feste for strømkabel, har jeg nå vært ganske happy med min Ava, synes ikke den står så tilbake for ymse Kärcher jeg har brukt i samme segment. Men det er nok litt plastikk fantastic over de fleste rimeligere variantene har jeg inntrykk av. Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mannen Faller Ikke Posted April 29 Share Posted April 29 Løvsteika skrev (1 time siden): Da er Kränzle 2169 bestilt! Du mener 2160? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aulvan Posted April 29 Share Posted April 29 Meget fornøyd med IPC Foma PW-C23 1610! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JB. Posted May 6 Share Posted May 6 Jeg har jevnt over bedre inntrykk av Nilfisk enn Karcher i det typiske amatørsjiktet. Dette gjelder i K4-segmentet til Karcher. Der har tilsvarende Nilfisk hatt bedre opplevd kvalitet på både pumpe og slange på de spylerne jeg har vært borti. Quote Trondheim I was just riding along... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syklist1 Posted May 6 Share Posted May 6 Jeg hadde ikke engang vurdert en høytrykkspyler uten stålarmert slange. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts