Gå til innhold

HTAR06 pedaler til junior


Anbefalte innlegg

  • Svar 6
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Jeg ville ikke kjørt med så små. Min tass har vært på Saint-flatties i flere år nå. Minsten ville først bytte ut noen små flatties som fulgte med den nye sykkelen hennes. Ville heller vurdert noe a'la stamp eller noen mindre nylonpedaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror vi heller går får et par HT PA03A eller RF Chester. 

NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junior har brukt PA03A i 3-4 sesonger (blir 13 i sommer). De har ganske stor plattform, så jeg ser at ha ofte plasserer foten slik at de ytterste pinnene ikke griper mot skoen (smale juniorføtter vs. brede «voksenpedaler»). Likevel vil jeg si at disse pedalene funker ekstremt mye bedre enn CB Stamp 1 i small, siden Stamp 1 har en forhøyning ved akselen som gjør det vanskelig å få kontakt med pinnene foran og bak på pedalen (har brukt disse selv — møkkapedaler). Pinnene på PA03A er både lange og skarpe, så de sitter utrolig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HT pedaler er helt gull når de virker, men slites også veldig fort. Det blir skranglete i løpet av en måned eller to. De kan serves og bytte ut lagre m.v., men dette krever verktøy som jeg aldri gadd å investere i ... Dermed så har jeg to sett med HT pedaler som kan bli gullegode med godt grep og har den beste profilen jeg har kjørt på som er slarkete og fæle - derfor ligger de i en kasse i boden.

Nå sykler jeg på Stamp nylonpedaler i small (str 40 i sko) som jeg gladelig anbefaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garpen skrev (1 minutt siden):

HT pedaler er helt gull når de virker, men slites også veldig fort. Det blir skranglete i løpet av en måned eller to. De kan serves og bytte ut lagre m.v., men dette krever verktøy som jeg aldri gadd å investere i ... Dermed så har jeg to sett med HT pedaler som kan bli gullegode med godt grep og har den beste profilen jeg har kjørt på som er slarkete og fæle - derfor ligger de i en kasse i boden.

Nå sykler jeg på Stamp nylonpedaler i small (str 40 i sko) som jeg gladelig anbefaler.

Hmmtja.. Nå har jeg kjørt med HT pedaler i flere sesonger og har flere par, både flate, HT1 og M1 pedaler, har byttet lagere i kun 1 par så langt, ellers har det vært tilstrekkelig å åpne dem, rengjøre og ha i nytt fett. 

Kjøpte et par RF Chester nylon komposittpedaler til ham nå, de virker ok og det var visst fargen som var viktigst. 😅

NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...