Gå til innhold

Lillomarka fra Risløkka/Økern (Oslo)


Anbefalte innlegg

Har flyttet til Økern/Risløkka og må vel snart finne nye stier å sykle. 
Vil gjene ha tips til beste sti for å starte og beste for å avslutte - og det som er innover.

Ser ut til at Årvollområdet er nærmeste utgangspunkt. Har denne beskrivelsen:
https://www.terrengsykkel.no/stisykling/sykling-oslo/stiguide-til-lillomarka-fra-aarvoll

Er den fortsatt tipp-topp?

Får ikke lastet ned spor fra https://gps.terrengsykkel.no/
Sikkert noe feil med overgangen etter salget.

Andre gode tips?

/Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å tråkke opp til Isdammen eller Årvollåsen og finne seg en nedkjøring.

Mye bra, mange varianter og kjapt opp igjen til å prøve noe annet.

Bruk mtpmap.no til inspirasjon, men du kan ikke gå 100m i skogen der oppe uten å finne noe som virker bra. 

Mtp transporten opp vet jeg ikke sikkert, men det går en grusvei fra Linderud gård og ned mot Risløkka. Når du først er på Linderud er du på sti fra området ved Krigsskolen 5min etterpå

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde ved Nydalen tidligere. Brukte oftest Langsetløkka som inngansport. I mitt hode er Lillo litt todelt mellom det som henvender seg mot Groruddalen, som Grefsenkollen, Årvollåsen ogRøverkollen, og det som er mer vendt mot Maridalsvannet med Barlindåsen, Maridalsrunden.

Dette var mine favoritter: Fugleleiken Enduro og Top Secret. Fint å gampe grusen opp.

image.png.86fa0b9f456b704fdf3d5bbc081f4a61.png

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sykle opp til Trollvann og Grefsenkollen, derfra kan du sykle inn til Linnerudkollen på sti eller ta slalombakken ned til parkeringsplassen. Fra Linnerudkollen så er det mye sti og grusveier å leke seg på

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...