Gå til innhold

Ny Hammerhead Karoo 3


Lars-Erik

Anbefalte innlegg

Skuffende saker. 30 % bedre batteritid - de mangler jo en null 🙈

Formfaktoren er fæl og de insisterer fremdeles på sitt eget rare festesystem.

Software og ny app er bra, samme med AXS-integrasjon, men dette er jo ikke nok til å utfordre Garmin 😞

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

runermm skrev (12 timer siden):

Formfaktoren er fæl og de insisterer fremdeles på sitt eget rare festesystem.

Jeg har bare brukt Garminfester til min Hammerhead. Adapteren som følger med fungerer helt supert. 
Det virker som om den nye nå tillater endring av visnings-vinduer underveis på tur, slik som Garmin har. Det er mitt største savn på Hammerhead. 
Jeg vet hva jeg vil lese av når jeg er på tur, men husker sjelden å legge inn dette i profilen når jeg kommer hjem. 

Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei

Sykkeltilpasser hos sFit_Helse

Grunnlegger av Terrengsykkelrittet

For tiden i utdanningspermisjon.
Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

runermm skrev (12 timer siden):

Skuffende saker. 30 % bedre batteritid - de mangler jo en null 🙈

Formfaktoren er fæl og de insisterer fremdeles på sitt eget rare festesystem.

Software og ny app er bra, samme med AXS-integrasjon, men dette er jo ikke nok til å utfordre Garmin 😞

Jeg hadde ventet at de kom med noe vassere enn dette ja. Fint at den automatisk legger til og grupperer AXS-systemet ditt, men her er Garmin sin integrasjon også helt ok selv om det første gang er litt mer styr. Har man først lagt inn sensorene tar også Garmin automatisk dette med seg til neste enhet (eller om en gjør factory reset) selv om det ikke er like fint gruppert og data presenteres helt fint. 

Da blir det åpenbart å holde på den Garmin 1040 Solar som jeg allerede har. Hatt den i to år, første året var begredelig, da var den ikke i nærheten av det jeg hadde kjøpt både ift. sensorkrøll, syncetull og ikke minst kompassproblemer, men siste året har den vært fin og problemfri. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...