Jump to content

Bikepacking next level!

Recommended Posts

Jøss, død lenke allerede etter 19 timer? Jeg var oppriktig nysgjerrig etter å lese mer om den der!

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Kombikamp var vel noe som kom på veiene på slutten av 60-tallet. Det finnes slike for sykler også, og de har ikke forsvunnet hengene bak biler heller.
Og det finnes mange varianter av slike glamping-hengere. Om det blir kvalitetssøvn  å sove i sittende eller i brettet stilling tviler jeg på. 

Kombi.JPG

fem.JPG

tre.JPG

to.JPG

fire.JPG

• Like 3

san skrev (1 time siden):

Kombikamp var vel noe som kom på veiene på slutten av 60-tallet. Det finnes slike for sykler også, og de har ikke forsvunnet hengene bak biler heller.
Og det finnes mange varianter av slike glamping-hengere. Om det blir kvalitetssøvn  å sove i sittende eller i brettet stilling tviler jeg på. 

Kombi.JPG

fem.JPG

tre.JPG

to.JPG

fire.JPG

Denne var jo über-rå!😃

• Like 1

• 2 weeks later...
torbjornhb skrev (3 timer siden):

Føler at du skal ha en viss type sykkel og stil for å kunne dukke opp med noe slik ☺️

Jeg skal på tur med denne, men vil ikke se ut som en tysk turist. Hvilke vesker skal jeg velge til bagasjebrettet mitt? (said with love @Jomar Henriksen)

• Like 1