Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På utkikk etter billig og god rødblink til å feste på raceren. Helst festet med strikk da jeg ikke har rund setepinne. Har sett flere typer nå i sommer, og flere lyser faktisk veldig bra på lyse dagen, men ikke fått tak i merke på di. Noen tips?

Endret av OleF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en annen tråd her inne om samme emnet. 
Bontrager Flare RT er en utrolig god liten lykt. Lyser svært godt og skal være synlig opp til to km i dagslys, og har en sensor slik at den demper styrken når det mørkner. Kobles mot din Garmin e.l og kan styres derfra. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullars skrev (32 minutter siden):

Xxl har en Magicshine «stripe» som funker godt på min urunde setepinne.

Kommer i par med et likt frontlys og er oppladbar til en rimelig penge.

https://www.xxl.no/magicshine-seeme-usb-lighset-usb-ladbart-lyktesett-svart/p/1176765_1_style

 

 

Men hvor godt syns denne på dagtid?

Jeg ser mange som har kastet seg på ‘trenden’ med å kjøre med baklys på dagtid. Det er bra. Men det er ikke bare å kaste på lyset man normalt bruker i mørket, mange av de jeg ser har ingen nytte av baklyset sitt da det ikke er en DRL-lampe, slik eksempelvis Flare RT er. Skal du ha noe som syns godt på dagtid i sollys så kikk etter lamper som er merket med DRL/daytime running light. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjentar meg selv til det kjedsommelige på dette tema.

Har brukt baklys i sommerhalvåret 6-7 år nå, og følte fra 1. tur at det var økt respekt/hensyn fra biler som skulle forbi.

Bruker en Bontrager Flare R (ikke i salg lenger?) på laveste/nest laveste urytmiske blinkemodus.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...