Gå til innhold

Hvite sokker


Anbefalte innlegg

MVDP kjører ofte med hvite tynne sokker med Zwift logoen på, har sett flere med samme sokk. Men hvor handler man disse? Eller er di i heletatt mulig og kjøpe?

Har prøvd å google litt men finner ikke noe.

Endret av OleF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosandholm skrev (2 minutter siden):

Du ville ikke kjøpt en sko som vinner VM selv med 1 Boa-dial fjernet? Kvalitetsstempel spør du meg 😉

Det er vel neppe skoene som vinner et VM 🙂 

"Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosandholm skrev (På 7.8.2023 den 12.09):

Du ville ikke kjøpt en sko som vinner VM selv med 1 Boa-dial fjernet? Kvalitetsstempel spør du meg 😉

Proffene får vel som regel laget sko som passer dem, ikke alle som bruker hyllevare. Så at et bora-dial er borte er nok litt mindre krise slikt sett da skoen i utgangspunktet sitter godt.

Jeg syntes vel egentlig Hushovd overdramatiserte det hele bittelitt, jeg skjønner at det er viktig i en spurt, men skoen så ikke direkte åpen ut heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eOpseth skrev (2 timer siden):

Proffene får vel som regel laget sko som passer dem, ikke alle som bruker hyllevare. Så at et bora-dial er borte er nok litt mindre krise slikt sett da skoen i utgangspunktet sitter godt.

Jeg syntes vel egentlig Hushovd overdramatiserte det hele bittelitt, jeg skjønner at det er viktig i en spurt, men skoen så ikke direkte åpen ut heller. 

Ikke noe problem å sykle med bare en spenne nei, må være lenge siden Thor har syklet sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosandholm skrev (8 minutter siden):

Er ikke skoene som sykler for fort inn i en sving heller (jeg spøker jo åpenbart ang. skoene)

Hehe, det er sant. Men vi må jo kunne skylde på utstyret når det går dritt og hylle rytteren når det går bra.Å så mange ganger jeg har sett annonser for dekk som vinner verdensmesterskap og "sykler som er gode nok for Nino, så er de gode nok for amatører." Min amatørstatus hindret ikke sålene på mine blå Sphyre fra å gå i oppløsning under et CX ritt. Eller BOA-snøringen i å ikke skjønne poenget med søle, sand og gjørme. Sokkene derimot (blå), var veldig gode.

"Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juffe skrev (2 timer siden):

Hehe, det er sant. Men vi må jo kunne skylde på utstyret når det går dritt og hylle rytteren når det går bra.Å så mange ganger jeg har sett annonser for dekk som vinner verdensmesterskap og "sykler som er gode nok for Nino, så er de gode nok for amatører." Min amatørstatus hindret ikke sålene på mine blå Sphyre fra å gå i oppløsning under et CX ritt. Eller BOA-snøringen i å ikke skjønne poenget med søle, sand og gjørme. Sokkene derimot (blå), var veldig gode.

Det var sikkert fordi de var blå. Er en grunn til at sykkelsko skal være hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosandholm skrev (16 timer siden):

Det var sikkert fordi de var blå. Er en grunn til at sykkelsko skal være hvite.

De var så gode og blå at jeg rett og slett brukte dem opp. Nå bruker jeg derfor kun hvite.

"Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...