Gå til innhold

Føremelding Oslo/Østmarka


DesmoSkier

Anbefalte innlegg

Siden det har bøttet ned i det siste og alle sikkert tror at Østmarka er søkkevåt, så kan jeg rapporte om at den faktisk er ganske tørr 🙂

Det er såklart noen gjørmehull hist og pist, men det var stort sett tørt.

Det var såvidt vi gadd å spyle sykler etter tur 🙂

Vi syklet rundt på Skullerudåsen https://strava.app.link/eM8OZhFxbCb

Endret av DesmoSkier
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surra også rundt litt i dag ved Østmarksetra, Fagerholtåsen, Slettefjell, Langvann, Blåbær og inngang til Pionéren. Det er ikke knusktørt, men absolutt syklbare forhold. Tar man litt hensyn og ikke prøver seg på de våteste skråstilte svabergene går det veldig fint.

Østmarkas uvenner/skautrollet har brukt sommerferien til skadeverk, så stiene kan stedvis være sabotert. Ta det pent og rydd gjerne opp 👍

  • Sad 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går: 
https://www.strava.com/activities/9626132449

Svahili, Solbergvann, så vidt innom Trulsen og Fjellstadputten

Sykkelen ble OK møkkete, mest på grunn av et par gjørmehull i Svahili. Akkurat nord for Rundtjern var det som vanlig gjørmete og kanskje litt dypere enn normalt. men ellers overraskende tørt ja.

Endret av Ivar Nilsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Nordmarka syklet jeg disse stiene i dag:

image.jpeg.455f2eb9489dbe80beda72a5f64cb06b.jpeg

Jeg vil si det meste var ok. Noen partier med mye gjørme, men det meste så bra ut mtp all nedbøren siste tiden. Var redd det skulle trenges reparasjoner av stier.

(Problemet mitt i hovedsak at jeg bare har en gravel med tynne dekk her i Oslo nå, så ble vanskelig uansett)

Endret av Sykkelmafiaen

Sykkelaktivist! Nåværende prosjekt: Få Nordmarka og andre grusveier inn i Street View | Twitter/X | YouTube | BlueSky | Insta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...