Gå til innhold

Tirsdagsklubb™ 05.09.2023


Anbefalte innlegg

Det har vært alt for lite Tirsdagsklubb i sommer, men nå er værmelding, føre, min kalender og alle planetene på linje. Så da blir det klubb! 😄

Jeg var ute en tur og sjekket stier søndag, og Østmarka er overraskende tørr.

Det er jo mange som vet hva dette er, men for de som ikke vet:

Vi sykler stier i Østmarka i inkluderende tempo og har tid til litt pratepauser innimellom. Typisk er vi ute i 2-3 timer og sykler 10-15km sti.

Alle som kan sykle sti er velkomne, også de med elsykkel (men de må regne med at tempoet blir bestemt av oss med kjøttmotor).

Vi satser på å være ute av skogen før det blir mørkt, så ikke behov for lykter ennå.

Svar gjerne i tråden om du kommer.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nr7wave skrev (1 time siden):

Jeg prøver å få det til. Noen ide om ruta som skal sykles?

Skal tenke gjennom i kveld, tenker vi holder oss ganske nærme Skullerudåsen så det går an å hoppe av underveis. Men Odd skal være med, så da vet vi at det kommer meninger (også kalt endringer i plan) underveis 🤣

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for en fin tur og hyggelig selskap!

Det ble 13 stykker denne tirsdagen, noen nye, andre som ikke har vært med på en god stund og noen veldig kjente 🙂 

Her er dagens rute, tror mange fikk noen nye stisnutter, og kanskje nye måter å kombinere stier de har syklet før 😉 https://www.strava.com/activities/9790247604

20230905_191826.jpg.5a6dcbb9a5f65d2a947bc4e7985d2778.jpg

Endret av DesmoSkier
  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...