York Posted September 14, 2023 Share Posted September 14, 2023 Noen som kan anbefale en grei telefonholder til trening og pendling? Greit hvis den er stødig sånn at det går greit å betjene i fart (sende sms f.eks.) Vanntett hadde vært greit, men mange nye telefoner er jo vanntette, pluss at det bør være enkelt å ta telefonen av og på. Og den bør ikke løsne på brosteinen. Peak Design får litt skryt, er en kandidat 😊 Quote - Syklister sist! - resultatet av Statens vegvesen sitt arbeid de siste 70 årene Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbjornhb Posted September 14, 2023 Share Posted September 14, 2023 Sjekk ut QuadLock🙂 Sitter som støpt. Bruker du dekslet fra QuadLock blir det enda enklere. Skrevet om det her. https://pulssonen.no/quad-lock-test/ 1 Quote https://pulssonen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
York Posted September 15, 2023 Author Share Posted September 15, 2023 Noen som har erfaring med mobilholder i overrørsveske? Quote - Syklister sist! - resultatet av Statens vegvesen sitt arbeid de siste 70 årene Link to comment Share on other sites More sharing options...
saktetur Posted September 15, 2023 Share Posted September 15, 2023 Jeg kjøpte denne fra Bits i 2020 God plass til stor iPhone i topplokket og til annet småtteri i hovedrom. Volum 1,25 liter. I en regntest jeg foretok overrasket den i forhold til vanninntrenging, men den er ikke vanntett. En liten runde med sømtetting i toppen gjør den vanntett og trygg å bruke med mobil i topplokket. Veska står fast på sykkelen og har gjort det i 3 år og er like tett. Telefonen responderer greit med fingerbetjening gjennom plasten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted September 15, 2023 Share Posted September 15, 2023 Cannondale elsykkelen min har SP Connect feste i stemmet, ser flere har det. Hvis store merker hopper på slikt, har de kanskje vurdert det som godt nok. Hadde dog ikke turt å bruke noe sånt på sti eller til humpete gravelkjør, det selv om jeg egentlig har lyst på ny mobil 1 Quote Kaffe- og teansvarlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts