Gå til innhold

Stravaritt og klubbregler


parob

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt på meg å arrangere et lite klubbmesterskap som Stravaritt (på lite brukte grusveger i nærområdet).

Tenkte å la medlemmene bruke f.eks. hele høstferieuka, så tar jeg en oppsummering av segmentet på søndag kveld. Så langt alt vel.
Hvordan gjør dere andre det med lignende arrangement og eventuelle regler? Jeg tenker først og fremst på om dere utelukkende ber medlemmene sykle solo eller om det tillates sykling i grupper?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvodan er det med tillatelse fra politi/veimyndighetene ved å arrangere stravaritt? Er det rett fram, ingen regler utenom vegtrafikkloven? Jeg mener å huske fra stasjonærvaktkurset for 5 år siden at kalles det ritt og/eller har resultatliste, så er det ritt og søknadspliktig så lengde det går på/krysser offentlig vei. Eller husker jeg feil? Noen som vet?

Endret av Staroh69
Rettet skrivefeil

________________________________________________________________

Orbea Terra 2024, Orbea Oiz 2022, Giant TCR 1 2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knutspeed skrev (10 timer siden):

Finnes det noen verktøy/apper for å arrangere Stravaritt nå, typ segmentrally, eller er det manuell jobb? Mener at det fantes noe tidligere.

du må kopiere segmentresultater fra siste uke, og lime inn i excel. Mener å huske at det krever betalt versjon av Strava

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stosu skrev (11 timer siden):

du må kopiere segmentresultater fra siste uke, og lime inn i excel. Mener å huske at det krever betalt versjon av Strava

Sykkelklubben vår har en egen 'klubb' inne på Strava. Da er det veldig lett for vår del i hvert fall. Jeg bare velger segmentet (som full leaderboard visning), filtrerer deretter på klubben og filtrerer tilslutt på this week.

Jeg har betalt versjon av Strava, vet ikke hvordan dette oppfører seg i gratisversjonen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...