HeavyDude Posted September 28, 2023 Share Posted September 28, 2023 Etter å ha svettet i stykker frontgiret, skjønner jeg at jeg trenger en svettebesyttelse til rullesesongen. Jeg har kikket på noen nettsider, men er usikker på om beskyttelsene dekker helt til kranken ? Noen som har erfaring med noe de kan anbefale ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullars Posted October 6, 2023 Share Posted October 6, 2023 En rimelig landeveis sykkel fra finn.no er en veldig grei løsning på problemet, så slipper man å ødelegge godsykkelen på rulla. 1 Quote Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeavyDude Posted October 20, 2023 Author Share Posted October 20, 2023 Har kjøpt to stk svettebånd, prøvekjørt en økt. Fanger opp ser jeg ja, men må jo vaskes, derfor to. Har ikke brukt vifte hittil, brukt åpent vindu gjennom vinteren. Men begynner å ane meg at vifte er tingen. Må ha en gulvvifte , tips ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleF Posted October 21, 2023 Share Posted October 21, 2023 (edited) HeavyDude skrev (På 20.10.2023 den 19.45): Har kjøpt to stk svettebånd, prøvekjørt en økt. Fanger opp ser jeg ja, men må jo vaskes, derfor to. Har ikke brukt vifte hittil, brukt åpent vindu gjennom vinteren. Men begynner å ane meg at vifte er tingen. Må ha en gulvvifte , tips ? Ja vifte må du ha. En som blåser neden ifra og opp funker best for meg. https://www.biltema.no/hjem/vifter-og-innendors-klima/gulvvifter/gulvvifte-20-2000042184 Edited October 21, 2023 by OleF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersar Posted October 21, 2023 Share Posted October 21, 2023 Jeg har vifte + håndkle som jeg tørker med underveis, og blir det riktig ille så bruker jeg siste rest av flaska til å spyle rent drivverket. Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long" Link to comment Share on other sites More sharing options...
st3inar Posted October 21, 2023 Share Posted October 21, 2023 Vifte, håndkle, svettebånd i panna og ei langermet tynn tettsittende teknisk trøye, typ nike eller under armour. Trøya og vifta gjør at svette på kroppen ikke drypper eller renner. Så da gjenstår det å tørke ansiktet i ny og ne for å unngå drypp! Mitt største problem er at jeg av og til mister håndkleet på gulvet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jomar Henriksen Posted January 4 Share Posted January 4 Kjører vifte + 2 håndkle. Et over styret + et til å tørke fjeset ved behov. Har også sånn svettebeskytter som får fra setepinne til styre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts