Gå til innhold

Lakkering/reparasjon av lakk i Oslo?


Gruskverner

Anbefalte innlegg

Andreas skrev (4 timer siden):

Hvis det er små merker kan det kanskje gå med en lakkpenn/fargestift/flekklakk/steinsprutstift(mange navn) og klarlakk over?

Billakkspesialisten: Flekklakk, på St. Hanshaugen, har stort utvalg. Thansen og sikkert mange andre selger slikt.

Letteste er klart å levere til en billakkerer .

Takk, virker til at de har flyttet til Lørenskog, eller har de fortsatt butikk på St.Hanshaugen? Har kontaktet C'dale for fargekode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sankthanshaugen fargehandel butikk er på sankthanshaugen, mens Billakkspesialisten er en distributør til lakkeringsverksteder som har utspring fra fargehandelen. Jeg var innom der i forbindelse med lakking av min egen ramme for en måneds tid siden. 

Drar du med ramma til butikken, så har de fargevifter osv og kan blande spraybokser etc etter ønske og behov og du får det akkurat som du vil ha det. Fikk spesialblandet en lakk på boks der mens jeg ventet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...