Gå til innhold

Iphone 15 pro eller Pro max


Anbefalte innlegg

Skal bytte ut min Iphone 12 Pro max med en IPhone 15. Cluet er om jeg skal gå for en ny pro max eller om jeg skal velge Pro.. Jeg er glad i min 12 Pro max å aldri tenkt som den som upraktisk stor, men når jeg holder min datters 12 pro i hendene så virker den jo unektelig hendig. Hva er forskjellen på disse annet enn størrelse å kamera? Å hvor mye har det egentlig å si? Kan sies at jeg tar alle bilder med original innstillinger på min 12.

Endret av Thomassen82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Er vel stort sett ikke mer forskjell enn det du nevner, samt bedre batteri på MAX. Så det blir vel litt preferanser, personlig gikk jeg for 13 pro Max, når den kom for å prøve ut MAX, syns den stort sett fungerte fint. Gikk nå for 15 pro Max og den er MYE behageligere i hånda pga litt lavere vekt og avrundede hjørner (bruker ikke deksel). Så om du ikke plages med størrelsen i dag, ville jeg gått for Max igjen, men nå surfer jeg mye på tlf og ser en del på YouTube etc mens jeg pendler, så er digg med større skjerm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 13 Pro max og synes den er i overkant tung, så når jeg en gang skal skifte den ut er jeg ikke sikker på at det blir i en tilsvarende pro max da gitt at jeg skal fortsette med Apple-produkter og de integrerte tjenestene jeg har der er pt. bedre enn tilsvarende android-alternativer. Skal også sies at fordelene med en ny modell begynner å bli såpass marginale, kombinert med svært høy pris at jeg godt kan finne på å bare skifte batteri i dagenes modell så lenge den er 100% støttet med iOS hvilket den kommer til å være en del år framover. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona har 14promax, og det er en stor telefon. Så stor at den er kjiip i bukselomma, kjiip i sykkeltrøya og kjiip i løpebelter etc. 

Men den er helt fantastisk å bruke, og se fil på etc. 

 

Kunne godt hatt en, men da med tvilling-sim og en liten ekstratelefon tilgjengelig for treningsturer. 

 

#iLandsproblemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...