Gubben Posted November 30, 2023 Share Posted November 30, 2023 Jeg skal delta i ett par konkuranser til sommeren og ønsker å skjule treningsaktiviteten min for de andre i klubben, ettersom jeg har ett ønske om å gi dem en aldri så liten overraskelse når den tid kommer. Nå skjuler jeg aktiviteten slik at den vises med hengels for meg og andre vil ikke se aktiviteten. Vil den totale treningstiden min vises når de andre sammenligner sin aktivitet med min, se skjermdump under. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baronKanon Posted November 30, 2023 Share Posted November 30, 2023 Spør en annen med Strava hvordan det ser ut for dem og sammenlign. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted December 1, 2023 Share Posted December 1, 2023 Letteste er kanskje å deaktivere Strava i perioden du ønsker, evnt. stoppe syncen. Strava er Facebook/Instagram for trening. Private i Garmin Connect om det er det du bruker. Quote Kaffe- og teansvarlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lømo Posted December 1, 2023 Share Posted December 1, 2023 (edited) Økter du skjuler synes ikke på segmenter , total treningstid , eller andre sammendrag , det blir kun synlig for deg Edited December 1, 2023 by Lømo 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Staroh69 Posted December 22, 2023 Share Posted December 22, 2023 Husk å deaktivere visning til venner i Garmin Connect. Der ser de alt hvis de er din kontakt. Lykke til med rittet? Quote ________________________________________________________________ Orbea Terra 2024, Orbea Oiz 2022, Giant TCR 1 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts