Gå til innhold

Maks grep, 29x2.6: Hva gjelder i år?


Anbefalte innlegg

Jeg synes 2,6" blir akkurat litt for mye og litt upresist, her går det mye i 2,5" foran og 2,4" bak. 
Maxxis Assegai MaxxGrip 2,5" foran, Dissector MaxxGrip 2,4" bak er det jeg har kjørt med i 2023. 

  • Like 1

NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roy skrev (På 8.3.2024 den 11.19):

Jeg synes 2,6" blir akkurat litt for mye og litt upresist, her går det mye i 2,5" foran og 2,4" bak. 
Maxxis Assegai MaxxGrip 2,5" foran, Dissector MaxxGrip 2,4" bak er det jeg har kjørt med i 2023. 

Stor forskjell om en setter det på 30 mm innerbredde eller 35 mm.  Assegai i 2.5 er også adskillig bredere enn f.eks DHF fra samme produsent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhmm, I rest my case. Jeg har i35 felger og mener det vil bli enda mer wobbly på smalere felger. 

NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...