Gå til innhold

Colnago C64, Fabio Aru sin UAE sykkel til salgs på Finn


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg så også den, har varsel på Colnago (bombe)

 

Men denne er fin, jeg har ingen relasjon til srlger, og kanskje den er nevnt å tråden tidligere. Nettopp satt ned i pris. Eddy Merckx, Columbus SLX, og korrekt fargekombo 🙂

https://www.finn.no/342564984

edit: sorry, trodde dette var funn på finn-tråden

Endret av ktodnem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panda skrev (1 time siden):

64 k for en sykkel med felgbrems?! 

Spiller for en del liten rolle. Gode felgbremser med gode klosser på gode hjul fungerer veldig bra det (ja jeg har sykler med både felg- og skivebremser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hrukin skrev (8 timer siden):

Hvorfor i all verden skal man betale så mye for denne sykkelen, kan jo forsvares om man har en fetish på Aru. 

Klarer heller ikke å se at den skal være verdt i nærheten av dette. Aldri helt skjønt at det skal være noe spesielt fordi det er en proff som har eid den. Så sant det ikke er noe spesielt. Feks sykkelen som vant TDF eller tilsvarende. 

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det ikke nødvendigvis bare det at det er en tidligere proffsykkel/Aru/UAE, men det er en Colnago C64 med Colnago Super Record og Bora Ultra hjul. 

Om prisen er riktig skal jeg ikke mene så mye om, men syns det er betydelig rarere når folk betaler i dyre dommer for Merida, Nakamura o.l med Ultegra e.l. Den type sykler har 0 % appel for meg, men vi er forskjellig og setter pris på ulike ting.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvilsomt kul sykkel, med helt riktig og komplett utstyr gjør den jo sjelden. Det kan forsvare høyere pris, men at den er eid av en tidligere proff gjør ikke sykkelen noe bedre. Det samme kan du si om sykler som har vunnet TDF osv, men det gjør gjerne at produsenter og sponsorer vil ha de som utstillingsobjekter, og med det øke verdien. Likevel er denne altfor dyr! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...