Gå til innhold

Gøy opplevelse for ungdom


Anbefalte innlegg

Til konfirmasjonen ga jeg guttungen en tur til Loen for å gå Via Ferrata som en koselig tilleggsgave. Problemet er nå at jeg har den siste uken fått et vondt kne etter en periode med hard styrketrening. Vet ikke årsaken, men det føles som knivstikk om jeg overstrekker kneet. Vi har bestilt tur, og avbestillingsfristen er om en uke, to uker før vi skal gå via ferrata. Nå har jeg pause fra styrketrening i håp om at det går seg til i løpet av en uken, men jeg er ikke overbevist. Nå lurer jeg på om jeg må finne en plan B. En annen gøy opplevelse som ikke er krevende for kneet mitt. Har ikke lyst til å utsette det for det har allerede blitt utsatt fra høsten 2023. 
Hva slags aktivitet er gøy og som kan matche via ferrata? Han er atletisk og sterk, det er jeg som er den begrensende faktor🤪 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elvebrett er veldig artig. Hvis rafting er bil så er elvebrett motorsykkel. Da jeg gjorde det for veldig lenge siden så gikk det en del tid med til øving i starten, så jeg vil anbefale to dager hvis det er mulig. Men man har mye morro på en dag også! Link til tilfeldig video.

Det skal svømmes en del og da bruker du jo beina så klart, men du har små svømmeføtter og bruker beina i crawl-stil, ikke froskespark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveinung1 skrev (1 time siden):

Bare å ta skyliften i Loen, og spise en god middag på toppen er en fin opplevelse.  Kanskje en får med seg noen base hoppere, ( feks Tom Cruise hadde en vert der i dag😎)

Og en kan jo bestille nedturen i form av tandem para. I alle fall for én av dere hvis kneet ikke holder til en løpetur på ca. 30m.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselilja skrev (22 timer siden):

Til konfirmasjonen ga jeg guttungen en tur til Loen for å gå Via Ferrata som en koselig tilleggsgave. Problemet er nå at jeg har den siste uken fått et vondt kne etter en periode med hard styrketrening. Vet ikke årsaken, men det føles som knivstikk om jeg overstrekker kneet. Vi har bestilt tur, og avbestillingsfristen er om en uke, to uker før vi skal gå via ferrata. Nå har jeg pause fra styrketrening i håp om at det går seg til i løpet av en uken, men jeg er ikke overbevist. Nå lurer jeg på om jeg må finne en plan B. En annen gøy opplevelse som ikke er krevende for kneet mitt. Har ikke lyst til å utsette det for det har allerede blitt utsatt fra høsten 2023. 
Hva slags aktivitet er gøy og som kan matche via ferrata? Han er atletisk og sterk, det er jeg som er den begrensende faktor🤪 

Gå til legen og forklar problemet og be om noe smertestillende som garantert virker. Mulig du får ett partre piller som svinger skikkelig og fjerner all smerte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...