Jump to content

Tour Divide 2024

Recommended Posts

Begge har jo tempobøyler så type styre har fint lite å si.

Fulldemper med låsing kontra hardtail utgjør heller ingen forskjell.

Så lenge han ikke sprekker, eller får mekanisk tror jeg dette holder helt inn.  Det er jo ikke sånn at UB plutselig klarer å øke farten vesentlig så langt ut i rittet.

• Like 1

Sun Flyer skrev (3 minutter siden):

Jeg syns ikke dette ser så bra ut for justinas. Han er på fulldemper mens UB er på bukkestyresykkel. På slutten er det mye flatere og det blir banking i tempobøylene... Han bør ha en luke da.

Med alt annet de syklene er pakka opp med har valg av styre null å si på hvilken fart de holder. Begge har vel også tempobøyle. Flat vs. bukkehorn er nok kun valgt av personlig preferanse og komforthensyn.

Ndreas skrev (10 timer siden):

Satan, når UB gikk å la seg var han 1.7miles unna JL (som heldigvis akkurat sto opp da) 😄

Veldig tett nå, dette blir spennende, heia Tolga!

• Like 2

Sun Flyer skrev (11 timer siden):

Jeg håper du har rett, Sveinung.

Vi har jo Viggo her på linje direkte fra Tolga, hvordan er stemningen i bygda? Har de lokale troen på seier? ( eller har du syklet videre?)

Nå er han i gang igjen, og det var som du sa, trackeren pauser når JL sover. UB har akkurat lagt seg nedpå.

Ser også ut som om LTD har prioritert mer søvn hver eneste natt, og at det nok er hovedforskjellen mellom han og teten.

HenrikG skrev (42 minutter siden):

Det gikk smått med Justinas i klatringa fra time 245 til time 250 i går. UB kjørte mye raskere opp der. Svakhetstegn eller mekanisk?

Jeg og la merke til dette.  Kanskje det var aktiv hvile 😎 Eller lading av axs batteri 😉

Ja jeg lurte på det der med AXS/di2. Kjører de med powerbank, lader og ekstrabatteri? Virker mye hassle ifht mekanisk iaf på et ritt som det der.

e: sjekk ut Edyn Teige, 15åring som har som mål å fullføre som yngste deltaker noen sinne. Kommet til mile 1500.

Ser ut som JL har snaue 20miles på UB som akkurat har begynt å rulle igjen