Krisch Posted August 10, 2023 Share Posted August 10, 2023 Guttungen og jeg tenkte vi skulle bygge en skikkelig kicker og noen hopp bortpå jordet. Noen som har en god arbeidstegning på en stor kicker ca. 1,8-2 meter høy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krisch Posted August 11, 2023 Author Share Posted August 11, 2023 Ordna seg😃 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersar Posted August 14, 2023 Share Posted August 14, 2023 Fant dere tegninger på nett eller ble det etter eget design? Jeg har sett et par fine kalkulatorer som gir riktig geometri men husker ikke adressen i farten. Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long" Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbjornhb Posted August 15, 2023 Share Posted August 15, 2023 Krisch skrev (På 11.8.2023 den 21.15): Ordna seg😃 Med tanke på det korte tidsrommet mellom første og andre post, så hyller jeg produktiviteten din 😅🙌 Quote https://pulssonen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikskon Posted August 17, 2023 Share Posted August 17, 2023 Jeg hyller produktivitet og mot... Jeg er på utkikk etter tegning til noe enkelt som er ca 25% (eller mindre?) av den der 🙂 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbl Posted August 18, 2023 Share Posted August 18, 2023 erikskon skrev (11 timer siden): …ca 25% (eller mindre?) av den der 🙂 Jæsken ta, her skal hele driten gappes! Imponerende bygg. Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mannen Faller Ikke Posted August 18, 2023 Share Posted August 18, 2023 Hva skal det der sinnssyke hoppet brukes til? Er det tilsvarende landingsområde? I huleste..... Dirt bike folk altså.... Ville gjerne vurdert å forsterket litt, dersom det er så lite bjelker som jeg ser. Vil gjerne se film i bruk....og da helst ikke at en sykler gjennom hoppet 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teknor Posted August 18, 2023 Share Posted August 18, 2023 (edited) erikskon skrev (18 timer siden): Jeg hyller produktivitet og mot... Jeg er på utkikk etter tegning til noe enkelt som er ca 25% (eller mindre?) av den der 🙂 Denne feks? Er større enn den ser ut som på illustrasjonen. På høyeste kicker rekker den meg til hofta. Og jeg er 188cm. Edit: og her er materialliste: Edited August 18, 2023 by Teknor Quote SantaCruz Megatower CC - SantaCruz Stigmata CX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts