Gubben Posted October 15 Share Posted October 15 Nå prøver jeg å følge treningsrådgiveren til Garmin som kommer med forslag til daglige økter. Dagen forslag er 175watt i 1:45 time. Skal jeg da forstå det dithen at jeg skal tråkke med en belastning på 175watt, at snitt watten skal være 175watt eller skal jeg se på Strava's "weighted average power" ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hrukin Posted October 15 Share Posted October 15 Tipper det er en baseøkt hvor du skal tråkke jevnt i 175 watt. Bruker du weighted eller gjennomsnitts så kan økta være 175 i snitt uten at du har trent sonen du egentlig skal trene. Blir det samme ute om du skal kjøre baseøkt på feks 200 watt og du tråkker 280 watt i alle bakker, triller i alle nedoverbakker og prøver å holde 200 på flata. Snittet blir 200w, men tid i sonen kan bli veldig begrenset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts