mralfred Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 1 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megatryn Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Sludder og vås. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Quiz-spørsmål: Hva het underforumet Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås opprinnelig? Quote Everytime you change gear, God kills a kitten - CtheBM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furu Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Dan skrev (3 timer siden): Quiz-spørsmål: Hva het underforumet Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås opprinnelig? Ymse! Quote /Stig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Feil! 🙂 Quote Everytime you change gear, God kills a kitten - CtheBM Link to comment Share on other sites More sharing options...
mralfred Posted July 6, 2023 Author Share Posted July 6, 2023 Dan skrev (3 timer siden): Quiz-spørsmål: Hva het underforumet Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås opprinnelig? Lett: Chitchat 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyE Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Dette er faktisk første gang jeg ser en pølsevev. 1 Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbjornhb Posted July 10, 2023 Share Posted July 10, 2023 RoyE skrev (På 6.7.2023 den 21.52): Dette er faktisk første gang jeg ser en pølsevev. Vet ikke om jeg skal le mest av bildet eller kommentaren!😅😅😅 1 Quote https://pulssonen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts