Gå til innhold

Forbrukerkjøpsloven hos XXL


Anbefalte innlegg

andersar skrev (24 minutter siden):

Jeg hadde samme mot Bikeshop, og da ordnet de med en nyere modell.

Ja, jeg tenker jo at det er en rimelig åpenbar løsning. Med tanke på at jeg som vanlig forbruker må håndtere hele reklamasjonsprosessen også så er det det minste de kan gjøre 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

andersar skrev (29 minutter siden):

Jeg tok det direkte mot Wahoo først, og da sendte de en RMA kode til Bikeshop som tok i mot den gamle rulla og sendte meg en ny. Kanskje enklere å gå den veien?

Jo, det er det jeg har gjort. Men nå har det stoppa opp hos XXL foreløpig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det har stoppet opp ville jeg hørt med RLVNT. Mulig det er annerledes med XXL,  men når Wahoo har godkjent reklamasjon  har jeg endt der. De har vært veldig ryddige og raske

 

 

NORDICS

RLVNT Distribution AB
Bolshedens Industriväg 35
427 50 Billdal
+46 31 788 81 01
www.rlvnt.se

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olechr skrev (17 minutter siden):

Hvis det har stoppet opp ville jeg hørt med RLVNT. Mulig det er annerledes med XXL,  men når Wahoo har godkjent reklamasjon  har jeg endt der. De har vært veldig ryddige og raske

 

 

NORDICS

RLVNT Distribution AB
Bolshedens Industriväg 35
427 50 Billdal
+46 31 788 81 01
www.rlvnt.se

Hehe, ja har vært innom de også. Gangen har så langt vært Wahoo support —> RLVNT —> XXL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perolavmk skrev (43 minutter siden):

Hehe, ja har vært innom de også. Gangen har så langt vært Wahoo support —> RLVNT —> XXL. 

He he. Ja da har jeg ingen flere "gode" tips. 🙂 De 2 gangene jeg har reklamert har det vært super smoothie, men handlet igjennom SMO og Birk. 

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...