Jump to content

Forbrukerkjøpsloven hos XXL


Recommended Posts

andersar skrev (24 minutter siden):

Jeg hadde samme mot Bikeshop, og da ordnet de med en nyere modell.

Ja, jeg tenker jo at det er en rimelig åpenbar løsning. Med tanke på at jeg som vanlig forbruker må håndtere hele reklamasjonsprosessen også så er det det minste de kan gjøre 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jeg tok det direkte mot Wahoo først, og da sendte de en RMA kode til Bikeshop som tok i mot den gamle rulla og sendte meg en ny. Kanskje enklere å gå den veien?

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Link to comment
Share on other sites

andersar skrev (29 minutter siden):

Jeg tok det direkte mot Wahoo først, og da sendte de en RMA kode til Bikeshop som tok i mot den gamle rulla og sendte meg en ny. Kanskje enklere å gå den veien?

Jo, det er det jeg har gjort. Men nå har det stoppa opp hos XXL foreløpig 

Link to comment
Share on other sites

Hvis det har stoppet opp ville jeg hørt med RLVNT. Mulig det er annerledes med XXL,  men når Wahoo har godkjent reklamasjon  har jeg endt der. De har vært veldig ryddige og raske

 

 

NORDICS

RLVNT Distribution AB
Bolshedens Industriväg 35
427 50 Billdal
+46 31 788 81 01
www.rlvnt.se

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Link to comment
Share on other sites

Olechr skrev (17 minutter siden):

Hvis det har stoppet opp ville jeg hørt med RLVNT. Mulig det er annerledes med XXL,  men når Wahoo har godkjent reklamasjon  har jeg endt der. De har vært veldig ryddige og raske

 

 

NORDICS

RLVNT Distribution AB
Bolshedens Industriväg 35
427 50 Billdal
+46 31 788 81 01
www.rlvnt.se

Hehe, ja har vært innom de også. Gangen har så langt vært Wahoo support —> RLVNT —> XXL. 

Link to comment
Share on other sites

perolavmk skrev (43 minutter siden):

Hehe, ja har vært innom de også. Gangen har så langt vært Wahoo support —> RLVNT —> XXL. 

He he. Ja da har jeg ingen flere "gode" tips. 🙂 De 2 gangene jeg har reklamert har det vært super smoothie, men handlet igjennom SMO og Birk. 

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...