jrm Posted February 19, 2024 Posted February 19, 2024 Hvor tar man service på demper/gaffel i Oslo? Har noen erfaring med Zensykkel? Quote
runermm Posted February 19, 2024 Posted February 19, 2024 I Oslo-regionen er Gira sykkel i Asker et sikkert valg. I Oslo sentrum har jeg til gode å finne noen jeg egentlig stoler på, men det finnes kanskje. https://girasykkel.no Quote
stislask Posted February 19, 2024 Posted February 19, 2024 Jeg tror ikke det finnes noen som er flinke på dempere innenfor bygrensen. Mikesbikes på Intersport Råholt BC Verksted på Høvik Har hørt bra ting om Pandasport på Skedsmokorset. Quote
Lars-Erik Posted February 20, 2024 Posted February 20, 2024 Ingen erfaring med Zensykkel, så del gjerne om du bruker dem. Personlig er det BC Verksted som er min Go-to på dette området, og har vært det i årevis. Har allerede brukt deres ekspertise i år, har alltid vært fornøyd. Ligger på Høvik, greit å komme seg til. Quote
EirikPeirik Posted February 20, 2024 Posted February 20, 2024 Brukte Zen sykkel for bakdemper sist. Jeg er ikke så zen at jeg klarer å skille kvaliteten på selve arbeidet, men det som derimot var veldig (!) bra var at nettsiden var en fryd å bruke. Du fyller inn info om delen på nett, slik at de har rett reservedeler til jobben, og velger dato for service. Jeg leverte når jeg skulle, de fikset den når de sa, og den kunne hentes som avtalt. Brukeropplevelse veldig bra. I tillegg pluss at jeg slipper å kjøre noe sted, bare ta tog/trikk/bane eller pendlesykkel. Har også fått service gjort på BC, og det var også en fin opplevelse. Men gjort på midtvinters, så jeg brydde meg så særlig om hvor lang tid det tok. Kjedelig å måtte kjøre, men har fint med parkering. Quote
espenta Posted February 20, 2024 Posted February 20, 2024 Gira sykkel i Asker har jo Gavin Steder som tar demperservice. De har ikke så mye å gjøre nå heller, så ingen ventetid. 1 Quote
Kjetil307 Posted February 21, 2024 Posted February 21, 2024 Har brukt Mikes å Panda Sport .Fornøyd med begge. Quote
Neistein Posted February 23, 2024 Posted February 23, 2024 Anton sykkeldelisk i Bogstadveien har utstyr og tar full service på Fox. Sikkert andre merker også. Kvaliteten på arbeide vet jeg lite om, men mekanikeren er vist en veldig god hjulbygger. Ikke direkte sammenlignbart, men sier noe om generell kompetanse til ham. Quote
tonynord Posted February 24, 2024 Posted February 24, 2024 Claes Henrik Sykkel i Drøbak. Holder til på Osloveien som er 5 min unna motorveien. Fantastisk service og kompetanse! Quote
OHD Posted March 2, 2024 Posted March 2, 2024 Pandasport gjør meget god jobb og yter utmerket service Quote
Recommended Posts