Gå til innhold

Service på bakdemper/gaffel i Oslo?


Anbefalte innlegg

Ingen erfaring med Zensykkel, så del gjerne om du bruker dem. 

Personlig er det BC Verksted som er min Go-to på dette området, og har vært det i årevis. Har allerede brukt deres ekspertise i år, har alltid vært fornøyd. 

Ligger på Høvik, greit å komme seg til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Zen sykkel for bakdemper sist. Jeg er ikke så zen at jeg klarer å skille kvaliteten på selve arbeidet, men det som derimot var veldig (!) bra var at nettsiden var en fryd å bruke. Du fyller inn info om delen på nett, slik at de har rett reservedeler til jobben, og velger dato for service. Jeg leverte når jeg skulle, de fikset den når de sa, og den kunne hentes som avtalt. Brukeropplevelse veldig bra. I tillegg pluss at jeg slipper å kjøre noe sted, bare ta tog/trikk/bane eller pendlesykkel.

Har også fått service gjort på BC, og det var også en fin opplevelse. Men gjort på midtvinters, så jeg brydde meg så særlig om hvor lang tid det tok. Kjedelig å måtte kjøre, men har fint med parkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anton sykkeldelisk i Bogstadveien har utstyr og tar full service på Fox. Sikkert andre merker også. Kvaliteten på arbeide vet jeg lite om, men mekanikeren er vist en veldig god hjulbygger. Ikke direkte sammenlignbart, men sier noe om generell kompetanse til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...