Gå til innhold

HUNT-boss og slitne lagre.


Anbefalte innlegg

Kjente at lagrene i HUNT-bosset mitt var ruglete og bestilte inn et nytt boss. Litt skuffa siden akkurat dette bosset bare er ett år gammelt. Er det jeg som har tøysete høye standarder for rentrullende lagre (rugling er nogo!), eller er bosskjøp bare noe jeg må leve med? At Hunt er dårlig har jeg ikke råd til å tro. Disse hjula er ikke vinterbrukt. 

Ja, jeg kunne kjøpt inn nye lagre siden lagerpressa mi ikke blir brukt nok, men jeg var svak og kjøpte inn et nytt boss. Det er fortsatt mulig jeg kjøper nye lagre og har nybosset i bakhånd i tilf. utfordringer i framtida. 

 

Det er HUNT 4-season X-wide GRAVEL hjul til en grusreser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk med Hunt om det ikke er garanti sak, et gravel hjulsett burde holde bedre enn mye annet vel?!

 

Hatt mine i 1,5 år nå og de er silkemyke de. Gått ca. 7000 km. 
 

Endret av Panda
God hjul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

runermm skrev (24 minutter siden):

Lagre på Hunt-nav må byttes hvert år er min erfaring. Bosset tar også kvelden etter noen år. Ble litt lei til slutt, så har bytta til andre hjul.

 

Litt min erfaring dette også. Hvilke hjul gikk du for? Idealet er premium aluhjul med ca 25mm i indrediameter. 

Har presse, så lagerbytte koster meg bare lagrene. Men blir litt fartsblind når lagrene (15267x2stk) samla koster 300kr, og nytt boss koster 700. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

runermm skrev (34 minutter siden):

Lagre på Hunt-nav må byttes hvert år er min erfaring. Bosset tar også kvelden etter noen år. Ble litt lei til slutt, så har bytta til andre hjul.

 

Sånn tatt ut fra hukommelsen synes jeg å huske at Hunt har rykte på seg for å ha dårlig kvalitet på nav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jomar Henriksen skrev (9 minutter siden):

Litt min erfaring dette også. Hvilke hjul gikk du for? Idealet er premium aluhjul med ca 25mm i indrediameter. 

Har presse, så lagerbytte koster meg bare lagrene. Men blir litt fartsblind når lagrene (15267x2stk) samla koster 300kr, og nytt boss koster 700. 

Zipp 303s kjøpt på FINN. Særs fornøyd med det kjøpet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jomar Henriksen skrev (21 timer siden):

Litt min erfaring dette også. Hvilke hjul gikk du for? Idealet er premium aluhjul med ca 25mm i indrediameter. 

 

Er DT-Swiss GR1600 et alternativ? Nav fra DT-Swiss er vel normalt anerkjent som god vare.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...