Gå til innhold

The Bright Midnight 2024


Anbefalte innlegg

Ja så vi fikk mail nå i helga med spor og deltagere liste, ikke fått studert spor utover kartet over her og heller ikke sett nøye på deltagerlisten utover at navnet mitt har en liten feil som jeg skal si i fra om. Men det jeg ser av kartet over her og at det blir 18000 hm og ikke 20000 er at Juvas droppes og en sykler videre over Sognefjellet. Da blir Dalsnibba eneste t/r klatring. Ikke Juvas eller Tron. Tipper jeg er glad for det underveis. Helvetestrekket før Sunndalen er med ser jeg. Bare trene på bære/trille sykkel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var med i Marokko også. Sykla saman med forloveden. Dei delte eit par airpods og høyrde på musikk frå hennar telefon. Kvar gong det vart dårleg forbindelse var det eit signal om at han hadde fått litt for stor luke på ho, og måtte roe ned litt 🙂

  • Haha 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

torhovland skrev (1 time siden):

Han var med i Marokko også. Sykla saman med forloveden. Dei delte eit par airpods og høyrde på musikk frå hennar telefon. Kvar gong det vart dårleg forbindelse var det eit signal om at han hadde fått litt for stor luke på ho, og måtte roe ned litt 🙂

Men de spilte kun AC/DC da ? merker jeg ble skuffet nå. 

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fått lastet inn sporet/ruten ? Får åpnet sporet på garmin Connect men den vil ikke lagre sporet! For stort ? Og vet ikke hvordan jeg evt skal få lagt inn spor på strava og da heller få det inn på Connect den veien ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HenrikG skrev (1 time siden):

Jeg testa også å legge inn komplett spor i Garmin Connect uten hell.

Kommer uansett til å splitte opp sporet i dagsetapper i Komoot, det funka fint i fjor.

 

114 påmeldte nå👍

Hvordan gjør du det ? I fjor brukte jeg også koomot så til Elment appen, hele sporet og det fungerte uten problem. Men ser også det kan være lurt på dele opp turen. Men i år har byttet fra Wahoo til Garmin, og selv om gps har veldig mye bedre batterikapasiteten så er Wahoo/Element mye enklere å bruke en Garmin/Connect. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg har betalingsversjonen av Komoot, og da kan du splitte opp en tur i det antallet dager du ønsker. Komoot fordeler da dagsetappene slik at sykkelTID hver dag blir jevnt fordelt.

Jeg justerte deretter etappene slik at det gikk opp med overnattingsmuligheter, før jeg eksporterte gpx-fil for hver etappe. Disse la jeg inn i Garmin Connect.

Det skal gå an å synke direkte mellom Komoot og min Edge 540 også, men det har jeg ikke testa enda.

Endret av HenrikG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...