Gå til innhold

Discovery+ og DH uten kommentator?


Lars Henrik

Anbefalte innlegg

Trykk på CC-knappen i spilleren. Der kan du velge språk. På noen få sendinger så legges også "tv-sendingen" ut, med reklamer og alt. Der kan man ikke velge språk, så du må velge riktig sending.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baronKanon skrev (14 timer siden):

Det er default uten kommentarer. Blir spennende å se hvordan sendingen gjennom Max-appen blir. Bare å huske på å velge hvis du ikke hører noe. 

Jeg bannet gjennom damene i Fort Williams sjøl, helt til jeg fant språkvelgeren og den sto default til "ambient sound" ja.

Merksnodig å velge "ingen språk" som default.

Fikk logga på nye Max i dag, så får vi se når det blir nytt ritt hva jeg har med via Telia eller om jeg må kjøpe mer... får heller ikke vite om det før ny sending starter 😞

  • Like 2

Jørgen

RazeFaze @ Terrengsykkelforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutes ago, Jørgen S. said:

Jeg bannet gjennom damene i Fort Williams sjøl, helt til jeg fant språkvelgeren og den sto default til "ambient sound" ja.

Merksnodig å velge "ingen språk" som default.

Fikk logga på nye Max i dag, så får vi se når det blir nytt ritt hva jeg har med via Telia eller om jeg må kjøpe mer... får heller ikke vite om det før ny sending starter 😞

Jeg har Strim Mest, og det inkluderer den kjipeste Max-planen. Oppgraderinger skal gå via Strim - som jeg ikke får til, fordi strim ikke har noen valg for det (enda.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med det samme med Discovery+ og Google Chromecast. Ikonet for valg av kommentatorer blir grå når jeg caster til TV'en. Går jeg tilbake til mobilen får jeg kommentatorlyd og kan velge språk, men når jeg så caster til TV'en igjen forsvinner kommentatorlyden og det kun er ambient sound. Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hen9ng skrev (4 minutter siden):

Jeg sliter med det samme med Discovery+ og Google Chromecast. Ikonet for valg av kommentatorer blir grå når jeg caster til TV'en. Går jeg tilbake til mobilen får jeg kommentatorlyd og kan velge språk, men når jeg så caster til TV'en igjen forsvinner kommentatorlyden og det kun er ambient sound. Tips?

Når du caster er det "CC"-knappen du må inn å skru på kommentator på. Jeg skjønte ikke dette første DH-løpet jeg skulle se for sesongen. Er det den knappen som blir grå hos deg? Jeg caster fra en Google Pixel, og har castet til både Chromecast med fjernkontroll og uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...