Gå til innhold

Skade i karbon, eller bare overfladisk?


Anbefalte innlegg

Jeg var så heldig og skli ut i en rundkjøring i går. Gikk forholdsvis greit, bortsett fra en godt oppskrapet kropp, venstre girhendel og nedre del av venstre dropout bak på sykkelen. 
 

For meg ser det kun kosmetisk ut, men jeg tar gjerne innspill fra dere andre. 
 

Hvordan bør jeg evt. fikse opp dette? Lakke over, eller er det noe andre måter jeg bør undersøke? 
 

Legger ved noen bilder. 
 

 

8701BBD5-6EAF-410D-B58D-18BC9ED89C57.jpeg

FB2B2448-1F41-4C37-BB67-227C0F44B8D6.jpeg

355F3733-0C63-4903-A672-C51F85B23737.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Panda skrev (På 21.7.2024 den 20.03):

Hvordan i alle dager klarte du å ødelegge dette så mye. Om du mister kjedet er det lurt å stoppe å trå med en gang. 

Aner ikke, kan ikke huske å mistet kjedet i det hele tatt, men det må jo åpenbart ha skjedd en gang. Oppdaget det bare tilfeldigvis da jeg byttet krankdrev i forrige uke, det var første gang jeg har demontert kranken på den sykkelen så det lå en del skitt som kamuflerte det inntil området fikk seg en grundig vask.

Krankhuset skal vel være relativt overdimensjonert på slike billigrammer, så jeg vil anta at det er en del å gå på, men får demontere alt og sende det i retning Jaeger.

Det var jo en god unnskyldning til å begynne å sikle på titanrammer igjen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...