Gå til innhold

Få se paincaven/furteboden/mannehula di!


Legendarisk

Anbefalte innlegg

Jeg følger i samme motiverende fotspor. Har omsider fått satt opp min rulle. Det ble trangere enn forventet på gjesterommet som jeg ble forvist til, men sykkelskoene klarerer akkurat klar av sjefens trillekoffert (som det ikke under noen omstendigheter er tillatt å flytte på med mindre det er ferie).

Screenshot_20231128-170829_Gallery.jpg

Endret av Legendarisk
  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets Zwift-sesong blir sparket i gang i dag i Larvik. It snows. Vi begynner pent og pyntelig med et 25 km langt kriteriumsritt i B… Jeg har funnet ut at å delta på ritt er mer eller mindre det eneste jeg finner motivasjon i for å sette meg på rulla.

Ingen fancy oppsett her, men noe bedre armslag enn andre kan jeg vel konstatere å ha. Fint å bo i enebolig på landet! 
I kjellerstuen har jeg kapret noen kvadratmeter, og en Ikea babystol gjør nytten som avlastningsbord under økten. 

IMG_2048.jpeg

Endret av RoyE
  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Til venstre i bildet kunne det stått en rulle, imidlertid er treningssenter med en utmerket spinningsal noen få minutter unna så i dette rommet bedrives kun furting og inntak av nytelsesmidler i kombinasjon med passende musikk.20230208_220055.jpg.84895d7323bb59e11d8fc7eb3125e477.jpg

  • Haha 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Litt smågreier som mangler, matte og mer vifter, men blir bra dette her. Høyttalere gjent bak skjermen sammen med laptop, alt av docking i skjermen. 

Eneste er om laptopen er litt treig, oppstart går langsom og smålagg. Keyboard med touchpad er praktisk merker jeg.

IMG_0305.jpeg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

msteiro skrev (11 timer siden):

Litt smågreier som mangler, matte og mer vifter, men blir bra dette her. Høyttalere gjent bak skjermen sammen med laptop, alt av docking i skjermen. 

Eneste er om laptopen er litt treig, oppstart går langsom og smålagg. Keyboard med touchpad er praktisk merker jeg.

IMG_0305.jpeg

Ser jeg er glad min rullesykkel har svart styretape… 😜

Blir bra dette! 

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RoyE skrev (På 29.11.2023 den 12.27):

Årets Zwift-sesong blir sparket i gang i dag i Larvik. It snows. Vi begynner pent og pyntelig med et 25 km langt kriteriumsritt i B… Jeg har funnet ut at å delta på ritt er mer eller mindre det eneste jeg finner motivasjon i for å sette meg på rulla.

Ingen fancy oppsett her, men noe bedre armslag enn andre kan jeg vel konstatere å ha. Fint å bo i enebolig på landet! 
I kjellerstuen har jeg kapret noen kvadratmeter, og en Ikea babystol gjør nytten som avlastningsbord under økten. 

IMG_2048.jpeg

Husk snor i smokken til kidden!

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar Elverum skrev (33 minutter siden):

Ser jeg er glad min rullesykkel har svart styretape… 😜

Blir bra dette! 

Brukt, skal av og bli sort ja 🙂

Potensielt bytte av noe gir etc, så får overleve skitten hvit tape inntil videre.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

msteiro skrev (45 minutter siden):

Brukt, skal av og bli sort ja 🙂

Potensielt bytte av noe gir etc, så får overleve skitten hvit tape inntil videre.

Sku ha bytta selv, men har blitt vant med håndkle oppå styret. 
Får bli ny på uteracer først 🙂

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...