Gå til innhold

Få se paincaven/furteboden/mannehula di!


Legendarisk

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Jeg har inntatt kjellerhybelen for rulling og tredemølling, mens syklene er lagret i en utgravd grovkjeller.  Litt lavt under taket i sykkellageret, men fint for mekking osv året gjennom. 

Oppheng til 12 sykler i lageret som er på ca 30 km2. Rullehjørnet er noe mer kummerlig, men veldig funksjonelt med eget bad og kjøkken. 

 

 

Library - 1 of 2.jpeg

Library - 2 of 2.jpeg

Oslo - 1 of 1.jpeg

  • Like 7

Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei

Sykkeltilpasser hos sFit_Helse

Grunnlegger av Terrengsykkelrittet

For tiden i utdanningspermisjon.
Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

York skrev (1 time siden):

Antar det kom en "k" for mye, med mindre du har overtatt en natobase? 😅

Hvordan fungerer de viftene, ser at de ikke har propell 🤔

De er stillegående og barnesikre, men kunne godt ha blåst litt kraftigere. 

Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei

Sykkeltilpasser hos sFit_Helse

Grunnlegger av Terrengsykkelrittet

For tiden i utdanningspermisjon.
Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SykkelØyvind skrev (På 20.10.2023 den 14.44):

Jeg har inntatt kjellerhybelen for rulling og tredemølling, mens syklene er lagret i en utgravd grovkjeller.  Litt lavt under taket i sykkellageret, men fint for mekking osv året gjennom. 

Oppheng til 12 sykler i lageret som er på ca 30 km2. Rullehjørnet er noe mer kummerlig, men veldig funksjonelt med eget bad og kjøkken. 

 

 

Library - 1 of 2.jpeg

Library - 2 of 2.jpeg

Oslo - 1 of 1.jpeg

Å kalle det rullehjørnet for kummerlig tar jeg som en fornærmelse!😆

Kjenner virkelig på at jeg må få ferdigstilt rullehula mi, føles som at sykkelformen synker drastisk uten å ha syklet den siste uken. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olechr skrev (På 16.9.2023 den 21.31):

Ikke ferdig enda. Har gjort om den innerste delen av garasjen til bod/zwiftrom. Blir veldig bra når det er ferdig. 

241C4093-7D69-4995-804E-F0466A7CB1C1.jpeg

2C73B6C2-98BB-4E3E-8825-ABBB7221ECB5.jpeg

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=325980369

Spent på hva du skal oppgradere til nå! Hvordan er forresten den totale levetiden/tilgang/pris på reservedeler på slike sykler?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye poshe oppsett her! Jeg har litt å gå på...hadde tilhold under trappa før, så ble jeg forvist til teknisk bod, og nå er jeg satt ut i kulda på takterassen. Det er tak over da. Og glassvegger. Litt kjølig i fjor i -10, tror kanskje jeg unner meg å skru på litt midlertidig varme i årets sesong...

 

 

IMG_7487.jpg

  • Like 6

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet nettopp unna vepsebol, edderkopper og ei dau mus i redskapsboden for en ny vinter på rulla 😆. Det er utrulig hvor raskt det går fra -10 og lue🥶  til gjennomsvett og kort kort i🥵 den lille boden. Med store glipper under taket er det godt med trekk også så vifte slipper jeg å tenke på.

IMG_3949_Original.jpeg

IMG_9814.jpeg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

andersar skrev (1 time siden):

Mye poshe oppsett her! Jeg har litt å gå på...hadde tilhold under trappa før, så ble jeg forvist til teknisk bod, og nå er jeg satt ut i kulda på takterassen. Det er tak over da. Og glassvegger. Litt kjølig i fjor i -10, tror kanskje jeg unner meg å skru på litt midlertidig varme i årets sesong...

 

 

IMG_7487.jpg

Utsiktsmuligheter da, om ikke annet?

litt som når de satte folk i skogen-følelse.. 😛

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ndreas skrev (1 time siden):

Liker at du har eget tørkepapir som du kan bæsje oppå! Clever thinking...

Det er underlaget for det nyvoksa kjedet som jeg enda ikke har satt på - inntil i dag tidlig var det jo fortsatt nydelige sykkelmuligheter 😉

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legendarisk skrev (På 28.10.2023 den 15.43):

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=325980369

Spent på hva du skal oppgradere til nå! Hvordan er forresten den totale levetiden/tilgang/pris på reservedeler på slike sykler?

Da ble det bytte til Wahoo bike Shift

  • Like 1

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik skrev (19 timer siden):

Ryddet nettopp unna vepsebol, edderkopper og ei dau mus i redskapsboden for en ny vinter på rulla 😆. Det er utrulig hvor raskt det går fra -10 og lue🥶  til gjennomsvett og kort kort i🥵 den lille boden. Med store glipper under taket er det godt med trekk også så vifte slipper jeg å tenke på.

IMG_3949_Original.jpeg

IMG_9814.jpeg

Den lua og uteboden tror jeg at jeg har sett i en messengergruppe for Zwift vikings tidligere. Godt å se at du er i gang på rulla, Erik 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar Elverum skrev (På 30.10.2023 den 21.09):

Utsiktsmuligheter da, om ikke annet?

litt som når de satte folk i skogen-følelse.. 😛

Definitivt bedre utsikt enn i teknisk bod ved siden av ventilasjonsanlegg og sikringsskap... 🙂

 

IMG_7500.jpg.c0a240d3f00ccb3434b4b699c7a383c8.jpg

  • Like 5

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

andersar skrev (På 30.10.2023 den 20.03):

Mye poshe oppsett her! Jeg har litt å gå på...hadde tilhold under trappa før, så ble jeg forvist til teknisk bod, og nå er jeg satt ut i kulda på takterassen. Det er tak over da. Og glassvegger. Litt kjølig i fjor i -10, tror kanskje jeg unner meg å skru på litt midlertidig varme i årets sesong...

 

 

IMG_7487.jpg

Jammen på tide at noen senker standarden litt! Det meste av det som har blitt vist hittil har jeg verken plass til, ei heller får jeg lov til!😢

  • Haha 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stosu skrev (På 31.10.2023 den 16.36):

Den lua og uteboden tror jeg at jeg har sett i en messengergruppe for Zwift vikings tidligere. Godt å se at du er i gang på rulla, Erik 😀

He he, de der TT rittene med Vikings gjør det litt lettere å motivere seg for en tur ut i boden 🤩

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Legendarisk skrev (På 1.11.2023 den 18.28):

Jammen på tide at noen senker standarden litt! Det meste av det som har blitt vist hittil har jeg verken plass til, ei heller får jeg lov til!😢

Åkeida. 
Her er mitt mobile rullestudio. Det står i gangen inn til badet og blokkerer trafikk for voksne. Men Mina 12 kan snike seg forbi og pusse tenner. 
MicrosoftTeams-image(3).png.007eece1ca690d2032a0111fd269f75d.png

Elite Direto som settes i en krok etter bruk. PC eller oftest iPad til Zwiftingen og mobil til å høre podcast eller Eye of the Tiger som motivasjon. Hodetelefoner som er nesten  like gamle som den låta. Vifte kjøpt for 99 fra Baronkanon. Jeg rekker vannkran for påfyll bak og til høyre, og til venstre er det flere av de gamle gulpeklutene til nødvendig svettetørking på ipad og briller. Vinylgulv er essensielt siden det ikke suger svette. 2,20 m bak meg er det et lite badevindu på full åpning. Samme avstand til avspyling av svett syklist, og tøyet gå rett i maskinen etter bruk. 

Rommet endres fra stygg gang til avansert datasyklestudio på ca tre minutter. 

LarsB

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, endelig kommer de ekte rullebodene til syne! Svetting sammen allerede svette underbukser, lassevis med dårlig samvittighet i form av klesstabler som burde vært bretta, og sikkert også en skohylle full av tåfis. Love it! 

  • Haha 2

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...