Popular Post baroudeur Posted August 11, 2023 Popular Post Share Posted August 11, 2023 Sykkel.org kan med glede annonsere at vi har inngått et samarbeid med Sykkelkomponenter.no. Dette er en nettbutikk mange av oss allerede er flittige brukere av og vi er svært fornøyde med å få dem med på laget. Samarbeidet er et viktig ledd i utviklingen av et nytt nettsamfunn for sykkelentusiaster. I løpet av forumets første måned har engasjementet blant medlemsmassen vært betydelig. Dette har vært motiverende i arbeidet for bærekraftig drift og vi er heldige som nå har støtte fra en viktig og relevant norsk utstyrsforhandler. Dette samarbeidet vil også gi oss muligheten til å tilby støttemedlemmer eksklusive rabattkoder, i tillegg til utvidet forumfunksjonalitet. Mer informasjon om dette vil komme om ikke lenge. Som tidligere kommunisert har vi ønsket å la forumet få utvikle seg litt slik at vi har grunnlag for å si hva vi er og hvor vi skal. Takk til alle som deltar i diskusjonene og takk til Sykkelkomponenter.no som nå bidrar til å gjøre disse mulig – jeg ser frem til fortsettelsen. 25 25 Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted August 11, 2023 Share Posted August 11, 2023 TippTopp, Sykkelkomponenter er flinke med godt utvalg, ok priser og lynrask levering 😉 Bra jobbet adm ! ! 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ndreas Posted August 11, 2023 Share Posted August 11, 2023 Supert jobba av admin! Og cudos til sykkelkomponenter.no som har modernisert nettsiden betraktelig i det siste. Konge! 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otoen Posted August 11, 2023 Share Posted August 11, 2023 Knall👌🏻👍🏻 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosandholm Posted August 11, 2023 Share Posted August 11, 2023 Nye nettsiden er meget bra, og jeg handlet nettopp der. Kudos til både @baroudeur og Sykkelkomponenter 🙂 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fivestage Posted August 11, 2023 Share Posted August 11, 2023 Supert opplegg! Min favorittbutikk fikk nettopp en enda høyere stjerne. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tago Posted August 11, 2023 Share Posted August 11, 2023 Grattis med nytt forum, veldig veldig bra! Liker å handle hos Sykkelkomponenter, har lagt igjen noen kroner der. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbjornhb Posted August 11, 2023 Share Posted August 11, 2023 Godt jobbet igjen! Er vel 100 ganger mer enn man kunne forventet da det trillet i gang for en drøy måned siden😀 1 1 Quote https://pulssonen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
runermm Posted August 11, 2023 Share Posted August 11, 2023 Strålende jobba! 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyE Posted August 11, 2023 Share Posted August 11, 2023 Dette er så bra. Når jeg ser hvor bra dette er blitt etter så kort tid så lurer jeg litt på hvor vi er om et år. 1 1 Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleF Posted August 11, 2023 Share Posted August 11, 2023 Meget bra. Kommer til å sjekke varer på sykkelkomponenter først nå når det skal bestilles noe fra norske nettbutikker. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anderfo Posted August 16, 2023 Share Posted August 16, 2023 OleF skrev (På 12.8.2023 den 0.23): Meget bra. Kommer til å sjekke varer på sykkelkomponenter først nå når det skal bestilles noe fra norske nettbutikker. Samme her, men sånn har jeg forsåvidt gjort det i noen år allerede 🙂 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted August 16, 2023 Share Posted August 16, 2023 (edited) Sykkelkomponenter.no er en av få butikker jeg bruker når jeg trenger varer raskt, og jeg ikke har anledning til dra i en lokal butikk. En av få nettbutikker som klarer å sende ut varer samme dag, gitt at man når tidsfristen kl. 15.00. "Når jeg var ung, og netthandel var i sin barndomsfase, ble varene alltid sendt samme dag, bare man bestilte innen kl. 16:00. De kom på posten dagen etter. Not anymore." - Old man rant Eksempel fra uke 33: Bestilling kl 14:47 Sendingsbekreftelse kl 14:53. 17. august kl. 14.54 - Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette. 17. august kl. 18.17 - 5020 BERGEN - Sendingen er innlevert til terminal og videresendt. 18. august kl. 08.00 - 0024 OSLO - Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt. Posten snubler så, melder om forsinkelse, kan fort bare være en full pakkeboks. Edited August 20, 2023 by Andreas Eksempel uke 33 1 Quote Kaffe- og teansvarlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panda Posted August 16, 2023 Share Posted August 16, 2023 Kjempe bra. Sykkelkomponenter har virkelig bra responstid ulikt BS som kan bruke 3-4 dager på å plukke ordren selvom produktet er lager. Skal sjekke de neste gang det skal handles. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts