Gå til innhold

Klubbutstyr - high-end flasker, stæsj...


Anbefalte innlegg

Hva finnes av premium leverandører på slikt? Type Camelbak eller bedre flasketut, BPA-fritt, dishwasher-safe etc. Selvfølgelig med køstøm logo/farge osv.

Hit me with your best stæsj-supplier!

 

  • Like 1

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte to Specialized flasker fra Sørensen nettopp og vil sutre over at det nå kommer mye mindre ut av dem enn før. Det er rett og slett vanskelig å drikke. 
Jeg ser ikke ut fra sida som er linke til hvilken tut det er på dem. Sørensen kan sikkert si det. 

LarsB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må jo være en skikkelig high-flow åpning for sykkelformål - jeg hadde  forsåvidt ikke tenkt å bruke de eksklusivt til sykling heller, så da er ikke akkurat den biten kritisk. Men høy kvalitet må det være, jeg er så lei sånne 20kr flasker som bare går i oppløsning.

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacx flaskene kan leveres med eget design fra 100 stk, i 500/750ml, med tilsvarende tut som Camelbak Podium.
Membran som åpnes når du klemmer på flasken, og vris lukket så den er helt tett hvis du skal ha den bagen på vei til trening.

2 farget trykk fra 100 stk, flere enn 2 farger i designet fra 500 stk.

 

Skjermbilde 2023-09-27 kl. 10.49.12.png

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å få laget Camelbak Podium med eget design også. Landevei lagde dette et år. 
Hør med UltimateNordic i så fall. 

Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei

Sykkeltilpasser hos sFit_Helse

Grunnlegger av Terrengsykkelrittet

For tiden i utdanningspermisjon.
Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baroudeur skrev (På 23.9.2023 den 18.29):

Specialized lar deg kustomisere deres flasker direkte på nett: https://www.specializedwaterbottles.com/customizer

Det var en finfin løsning. Vi er tre fullverdige medlemmer med ett "hangaround" medlem. Fanklubben er ikke stor og det er ingen sponsorer som kan få giveaways, så da blir det desverre litt i overkant å bestille femti drikke flasker (som er minste bestilling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...