Roy Posted November 6, 2023 Posted November 6, 2023 Noen som vet om spacere, gjerne sett eller 2,5mm single i bronesefarge ala Kashima? Vet om Burgtec sine men de har litt for brautende logo for min smak. Quote NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter
jaknudsen Posted November 6, 2023 Posted November 6, 2023 (edited) https://www.rsfsus.co.uk/products/fox-kashima-spacers-10-to-30-mm-free-postage Edited November 6, 2023 by jaknudsen Quote
Roy Posted November 6, 2023 Author Posted November 6, 2023 Tror ikke jeg orker å styre med o-ringer og kapping, så viktig er det ikke. Quote NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter
EspenE Posted November 7, 2023 Posted November 7, 2023 Roy skrev (15 timer siden): Noen som vet om spacere, gjerne sett eller 2,5mm single i bronesefarge ala Kashima? Vet om Burgtec sine men de har litt for brautende logo for min smak. Velo orange har i messig, er det nær nok? Spacers, Top Caps, and Parts – Velo Orange (velo-orange.com) Quote
Roy Posted November 7, 2023 Author Posted November 7, 2023 EspenE skrev (Akkurat nå): Velo orange har i messig, er det nær nok? Spacers, Top Caps, and Parts – Velo Orange (velo-orange.com) De ser slett ikke dumme ut, men.. Jeg tror ikke jeg gidder å bestille fra USA, det blir vel idiotisk dyrt mtp frakt? Blir de grønne over tid? Quote NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter
EspenE Posted November 7, 2023 Posted November 7, 2023 Roy skrev (14 minutter siden): De ser slett ikke dumme ut, men.. Jeg tror ikke jeg gidder å bestille fra USA, det blir vel idiotisk dyrt mtp frakt? Blir de grønne over tid? Prøvebestilling av tre spacere ble 28 dollar i frakt. Hvorvidt de blir grønne vil bare tiden vise 🙂 1 Quote
York Posted November 7, 2023 Posted November 7, 2023 Husk at bronse er tungt 😄 Anodisert aluminium holder seg fint, kan sikkert fås med bronsefarge Ville vurdert å kjøpe bronsespray og sandpapir på biltema og lakke den originale 🙂 1 1 Quote - Syklister sist! - resultatet av Statens vegvesen sitt arbeid de siste 70 årene
Roy Posted November 7, 2023 Author Posted November 7, 2023 York skrev (1 time siden): Husk at bronse er tungt 😄 Anodisert aluminium holder seg fint, kan sikkert fås med bronsefarge Ville vurdert å kjøpe bronsespray og sandpapir på biltema og lakke den originale 🙂 Tjah! Det er ikke sikkert det er så dumt, lakkere kan jeg, kanskje jeg finner en litt bedre lakk en Biltema sin da men. Quote NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter
Hbakken Posted November 7, 2023 Posted November 7, 2023 Må vel bare ofte ett par Kashima innerbein her.... 1 Quote
Roy Posted November 8, 2023 Author Posted November 8, 2023 Hbakken skrev (13 timer siden): Må vel bare ofte ett par Kashima innerbein her.... Jau.. Men siden de ikke har riktig diameter så må det til noen o-ringer eller noe shimsgreier, og det tror jeg ikke jeg gidder. Da lakkerer jeg heller, lar dem være svarte, eller finner en helt annen farge. Quote NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter
espenta Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 Her får du såkalte "Headset Skive Heve Styret Sykkel Gaffel Vaskemaskin Stem Spacers": Link Ligger noen mørkere på ebay, f.eks Link Quote
Roy Posted November 8, 2023 Author Posted November 8, 2023 Jeg burde kanskje skrevet en setning om det i første innlegg, men dette er ikke fryktelig viktig for meg, vi trenger ikke google og finne dette i Kuala Lumpur for der er jeg ikke i det hele tatt. Hvis dette er lett tilgjengelig i Norge/omegn så kan jeg bestille, jeg bryr meg ikke så mye at jeg gidder å bestille noe som må fraktes hit fra andre sida av jorda. Tenker jeg ser etter lett tilgjengelige spacere i andre farger og ser om det kan bli matchy-matchy. Quote NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter
LarsB Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 Jeg bare aaaner at en post i tråden vis frem sykkelen, lov å brife litt er under planlegging. LarsB 1 Quote
Arve Er Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 (edited) Jeg tillater meg å vise frem hvor fint det kan bli med fargede spacere. (Det er ikke jeg som har bygd denne.) Edited November 8, 2023 by Arve Er 1 Quote
andersar Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 Her må du selvfølgelig få dreiet opp spacere i ekte vare. Hadde du bare kjent noen med dreiebenk. Men det gjør du jo ikke 😉 Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
anerds Posted November 9, 2023 Posted November 9, 2023 Noen som har ødelagte 34mm Fox kashima innerbein? Har en 36mm som jeg har kappet opp på saga på jobb og de blir litt store. Kan fungere mellom stem og lager, men ikke over stem, men der skal det vel uansett ikke være spacere! Om det er noen som ønsker å prøve så har jeg det liggende på Lysaker. Quote
Stefan77 Posted November 9, 2023 Posted November 9, 2023 Jeg har kashima-spacer fra Fox 34 på min sykkel. Fulgte med når jeg kjøpte den, men ifølge forrige eier/produsent så er indre diameter på 34 akkurat for liten til å passe over gaffelrøret, så han har maskinert litt innvendig. 1 Quote
Recommended Posts