Gå til innhold

Stemspacere i bronsefarge


Anbefalte innlegg

Noen som vet om spacere, gjerne sett eller 2,5mm single i bronesefarge ala Kashima?

Vet om Burgtec sine men de har litt for brautende logo for min smak. 

NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EspenE skrev (Akkurat nå):

Velo orange har i messig, er det nær nok? Spacers, Top Caps, and Parts – Velo Orange (velo-orange.com)

De ser slett ikke dumme ut, men.. Jeg tror ikke jeg gidder å bestille fra USA, det blir vel idiotisk dyrt mtp frakt?
Blir de grønne over tid? 

NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roy skrev (14 minutter siden):

De ser slett ikke dumme ut, men.. Jeg tror ikke jeg gidder å bestille fra USA, det blir vel idiotisk dyrt mtp frakt?
Blir de grønne over tid? 

Prøvebestilling av tre spacere ble 28 dollar i frakt. Hvorvidt de blir grønne vil bare tiden vise 🙂

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at bronse er tungt 😄 Anodisert aluminium holder seg fint, kan sikkert fås med bronsefarge

Ville vurdert å kjøpe bronsespray og sandpapir på biltema og lakke den originale 🙂

  • Like 1
  • Haha 1

- Syklister sist! - resultatet av Statens vegvesen sitt arbeid de siste 70 årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

York skrev (1 time siden):

Husk at bronse er tungt 😄 Anodisert aluminium holder seg fint, kan sikkert fås med bronsefarge

Ville vurdert å kjøpe bronsespray og sandpapir på biltema og lakke den originale 🙂

Tjah! Det er ikke sikkert det er så dumt, lakkere kan jeg, kanskje jeg finner en litt bedre lakk en Biltema sin da men. 

NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hbakken skrev (13 timer siden):

Må vel bare ofte ett par Kashima innerbein her.... 

Jau.. Men siden de ikke har riktig diameter så må det til noen o-ringer eller noe shimsgreier, og det tror jeg ikke jeg gidder. Da lakkerer jeg heller, lar dem være svarte, eller finner en helt annen farge. 

NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde kanskje skrevet en setning om det i første innlegg, men dette er ikke fryktelig viktig for meg, vi trenger ikke google og finne dette i Kuala Lumpur for der er jeg ikke i det hele tatt. 
Hvis dette er lett tilgjengelig i Norge/omegn så kan jeg bestille, jeg bryr meg ikke så mye at jeg gidder å bestille noe som må fraktes hit fra andre sida av jorda. 

Tenker jeg ser etter lett tilgjengelige spacere i andre farger og ser om det kan bli matchy-matchy. 

NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har ødelagte 34mm Fox kashima innerbein? Har en 36mm som jeg har kappet opp på saga på jobb og de blir litt store. Kan fungere mellom stem og lager, men ikke over stem, men der skal det vel uansett ikke være spacere! Om det er noen som ønsker å prøve så har jeg det liggende på Lysaker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...