torbjornhb Posted February 2, 2024 Posted February 2, 2024 Tour de France er selve kongen av alle etapperitt. Det er noe magisk med å se ryttere kjempe seg gjennom tre uker med motbakker, sterk vind, steikende sol og hoppende djevler. Touren har eksistert i over 100 år, men du er rimelig over snittet oppegående om du husker den første. I denne tråden skal du dele ditt "drømme TdF-lag". Laget skal bestå av åtte ryttere. En kaptein, en sprinter, en klatrer, og fem trofaste slitere som jobber vettet av seg for å beholde den gule trøyen i laget etter den 21. etappen er avsluttet. Så sett i gang. Del ditt drømmelag under 🙂🚴♂️🚵♀️ Eddy Merckx - Kaptein Thor Hushovd - Sprinter Tadej Pogačar - Klatrer Wout van Aert Michael Kwiatkowski Jens Voigt Edvald Boasson Hagen Geraint Thomas Quote https://pulssonen.no
altitude Posted February 2, 2024 Posted February 2, 2024 Drømmelag. Greg Lemond - Kaptein Alessandro Petacchi - Sprinter Richard Virenque - Klatrer Luca Paolini - som spurtopptrekker i tillegg til sliter. Sylvain Chavanel Jens Voigt Alejandro Valverde Vegard Stake Laengen - norsk representant. 1 Quote
Olechr Posted February 12, 2024 Posted February 12, 2024 Kommer ann på hvor nøye man skal være på gamle helter som har blitt tatt eller ganske sikkert var dopet. Bryr jeg meg ikke om det: Kaptein:, Armstrong Klatrer: Vingegaard Spurter: Sagan Jens Voigt Van Aert Sep Kuss Hincapie Cancellara 1 Quote Ole Christian Scott ambassadør.
rosandholm Posted February 12, 2024 Posted February 12, 2024 Kaptein: Armstrong Klatrer: Vingegaard Spurter: Cavendish Van der Poel Sep Kuss Hincapie Voigt Renshaw Klatregjeng i Vingegaard, Kuss og kaptein Lance, Hincapie og Voigt hadde taua på flata og spurttoget til Cav med Renshaw og van der Poel som opptrekkere. Sendt MvdP sammen med Jens i brudd. Hadde blitt ny rekord i antall etappeseire til ett lag dette. 2 Quote
Gråstein Posted February 16, 2024 Posted February 16, 2024 Kapteiner: Pogacar and Contador. Spurtlag: Cav og Renshaw. Knoll og tott: van Aert og MVDP Joker: Edvald 2011 Hjelperytter: Cancellara Joda. Lance og Vingegaard er sikkert bedre kapteiner, men med Pog og Contador blir det mer action. Cav og Renshaw styrer spurtene som de vil. Knoll og Tott er med for å angripe oftere enn TV2 tar reklamepauser. Med norske briller tar de også med seg 2011-utgaven av Edvald. Og skulle det dra seg mot en spurt burde de kunne gjøre en god jobb frem mot siste kilometeren. Det gjør de sammen med Cancellara. Trenger jo ikke mer enn én hjelperytter når man setter Cancellara til å taue! 1 Quote
OleF Posted February 26, 2024 Posted February 26, 2024 (edited) Armstrong Vingegaard Cavendish Cancellara Fränk Schleck Andy Schleck Van Aert Michael Mørkøv Kjener jeg gleder meg til og sette opp tourmanager lag igjen, vi må få satt opp en egen sykkel.org liga i år. Edited February 26, 2024 by OleF 3 Quote
torbjornhb Posted February 26, 2024 Author Posted February 26, 2024 OleF skrev (7 minutter siden): Armstrong Vingegaard Cavendish Cancellara Fränk Schleck Andy Schleck Van Aert Michael Mørkøv Kjener jeg gleder meg til og sette opp tourmanager lag igjen, vi må få satt opp en egen sykkel.org liga i år. 100% klar for Sykkel for liga! Vinneren blir påspandert valgfri sykkel etter en Spleis fra samtlige andre 😇 1 2 Quote https://pulssonen.no
Recommended Posts